Skip to main content

اقای خضری محترم؛

اقای خضری محترم؛
اقبال اقبالی

اقای خضری محترم؛
در مورد این که راه کارگر نعلین لیسی صدام را کرده است یا نه شنیده ام که آقای شالگونی در مصاحبه با بی بی سی از موضوع دریافت پول انتقاد کرده و نیز یکی از کادرهای سازمان حتی چندی پیش بدلیل عدم شفافیت دست اندرکاران در رابطه با همین موضوع کناره گیری کرده است. واقعیت اینست که اعضاء از این موضوع بی اطلاع بودند و من در جریان تشکیل ارگان 3 نفره کمیته مالی متوجه رقمی 10000دلاری شدم که با توجه به اوضاع خراب و منابع مالی شگفت زده پرسیدم این پول از کجا آمده است؟ آقای دبیر اول و رفیق دیگر تنها با سکوت بمن پاسخ دادند و آن کمیته تشکیل نشده منحل گشت!

همکاری من با راه کارگر مربوط به دوران شکل گیری راه کارگر (1980) تا آغاز دهه نود (23 سال پیش) بود.به نظر من راه کارگر در ارتباط با عراق دچار لغزش در تاکتیک شد ولی هرگز در برابر هیچ قدرتی سر خم نکرد و به این اعتبار همیشه برای من قابل احترام است.
من براین باورم که سازمانها و احزاب دوران انقلاب 57 اکنون به تاریخ پیوسته اند و جامعه ایران به احزاب نوین غیر فرقه ای، غیر ایدئولوژک و غیرمکتبی نیاز دارد و البته با مصالح قدیم نمیشود ساختمان نو را بنا کرد و من این تناقض را در بحران جمهوریخواهان دمکرات لائیک ایران دیدم.
اما در مورد خدمت یا خیانت و نقد سازمان اکثریت و حزب توده تریبون را به رفقای قدیم خودتان می دهم. اسناد سخن می گویند:
http://www.iranian-fedaii.de/1-Asnad%20AT/AK.html
در پایان امیدوارم که برخوردهای خصمانه با اقای م.سحر پژواک تنفر نسبت به ایران و از موضع فاشیسم قومی - نژادی نباشد.