Skip to main content

پیشنهاد من اینست که مدیریت

پیشنهاد من اینست که مدیریت
اقبال اقبالی

پیشنهاد من اینست که مدیریت ایرانگلوبال بعنوان یک ارگان به دبيرخانه شورای مرکزی سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت) پاسخ دهد و حق نقد نامه ایشان هم برای همگان محفوظ است.
*1*- در مورد نظر شاعر ایراندوست و مبارز میهنمان آقای م.سحر باید عرض کنم که ایشان خود پاسخگو هستند.
*2*- در باره بازتاب کمنتار گویا نیوز توسط آقای رضا پرچی زاده ایشان دلائل خود را مکتوب کردند:
"به عنوان کسی که این مطلب را منتشر کرده، تذکر چند نکته را لازم می دانم:
1) آقای محمد جلالی (م.سحر) دوست عزیز من است. مطلب ایشان را بنده به خواهش ایشان ویرایش و منتشر کردم. 2) آقای جلالی را انسانی آزادی خواه و شاعری چیره دست می دانم. 3) لزوما با تمام نظرات ایشان موافق نیستم، اما جان کلام ایشان را درست می دانم."

*3*- دوستان نوشته اند که: آقای فرخنده عضو اکثریت نیست و "آقای م. سحر حتی زحمت يک پرسش ساده را به خود نداده است که حداقل آدرس درست به خواننده بدهد." باید باطلاع دوستان رسانده شود که شما هم خطای آقای م.سحر را تکرار کرده اید و نوشتید:
"يکی از گردانندگان سايت ايران گلوبال اظهار نظر آقای م. سحر در مورد مطلب آقای حميد فرخنده را که در گويانيوز درج شده بود، برگرفته و در سايت درج کرده است." ایرانگلوبال سایتی مشارکتی ست و آقای پرچی زاده از اعضای گردانندگان ایرانگلوبال نیست. گردانندگان ایرانگلوبال اسامی شاان در همین سایت درج شده است. ایکاش دوستان بخود زحمت می دادند و بعنوان یک ارگان سازمانی (دبيرخانه شورای مرکزی سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)) کار آقای پرچی زاده را بحساب ایرانگلوبال نمی گذاشتید!!! برای آشنائی با گردانندگان ایرانگلوبال در همین سایت به این صفحه (http://www.iranglobal.info/node/95 ) مراجعه فرمائید.

*4*- کاش دوستان بجای رهنمود سانسور نظرات به ایرانگلوبال، جان کلام آقای م.سحر را بررسی می کردند و نقد خود از دوران سیاه حمایت و همکاری با رژیم اسلامی و نیز تاثیرات این سیاست در گذشته و همچنین به بنیادهای نظری توهم به اصلاحات در فاشیسم اسلامی می پرداختید تا خوانندگان ایرانگلوبال در می یافتند که شما از کلیت جمهوری اسلامی قطع امید کرده اید و قصد ندارید در فقدان امام خمینی زیر عبای ملائی دیگر سینه بزنید.
سازمان شما بایستی بسیار خرسند باشد که شاعرانی هستند که ناپیگیری شما در مبارزه را مورد انتقاد قرار داده و تمام قد در برابر ارتجاع ایستاده اند.
شما از ایرانگلوبال خواستید تا از "درج مطالب پر از اتهام و مملو از برخورد کينه توزانه" خودداری کند. تصور کنید که آزادی بی قید و شرط نوشتن (سیاسی) به کلی گوئی "اتهام و کینه توزی" مشروط گردد چه بلائی بر سر آزادی خواهد آمد؟!!!
همه نظام های استبدادی با چنین بهانه هائی زبانها را گره می زنند. اپوزیسیون ایرانی بایستی از این فرهنگ استبدادی فاصله بگیرد. البته توهین و تخریب مشخص طبق قوانین شناخته شده مطبوعاتی جهانی قابل پیگرد قانونی است.
*5*- در پایان باید باطلاع رسانده شود که اقای م.سحر در مبارزه نظری علیه فاشیسم قومی، جدائی طلبی و تحریف و تخریب تاریخ و فرهنگ ایران، در ایرانگلوبال خوش درخشید و بخشی از نامهربانی ها، تخریب و کینه توزی علیه ایشان؛ تاوان ایستادگی نظری ایشان در برابر ایران ستیزان است.