Skip to main content

آقای Lachin گرامی؛

آقای Lachin گرامی؛
اقبال اقبالی

آقای Lachin گرامی؛
1- باور کنید کلامی از نوشته را تغییر نداده ام و این برخوردهای حقیرانه در مرام من نیست؛ چرا که با حقیقت و راستی پیمانی ناگسستنی دارم. منبع این مطلب در آغاز مقاله آمده است: "گروه گزارش های ویژه مشرق؛
بر گرفته از : فیس بوک"
من به منبع اصلی مراجع کرده بودم http://www.mashreghnews.ir/fa/news/161531
و دریافتم که بخش پایانی آن (بخش یهودی ستیزانه مقاله) در فیس بوک حذف شده است و من منبع فیس بوک را مرجع قرار دادم. *1
2- من براین باورم که تعهد، عشق و وفاداری من به آذربایجان اگر از کسانی که سنگ اذربایجان به سینه می زنند بیشتر نباشد، کمتر نیست!!!
3- نگرش از عزیمتگاه قوم، نژاد و دین به انسان را در شان خود ندانسته و اینرا توهین تلقی می کنم.

*******

*1

هولوکاست افسانه‌ای یهودیان

در حالیکه رسانه های تحت کنترل یهودیان هر روزه به ذکر مصیبت هولوکاست خیالی 6 میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم می پردازند، اما هیچ نامی از هولوکاست واقعی 9 میلیون ایران در این رسانه‌های به اصطلاح بی‌طرف چیزی شنیده نمی‌شود. این در حالیست که اسناد متعدد تاریخی صحت وقوع هولوکاست در ایران را تایید می کند ولی حتی یک سند! در تایید افسانه هولوکاست یهودیان تا به امروز از سوی حامیان آن عرضه نشده است! و تمامی محققینی که نقد کوچکی به این موضوع وارد سازند، بلافاصله روانه زندان شده و مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند؛ گویی مصائب خیالی یهودیان بر مصائب حقیقی دیگر ابنای بشر برتری دارد.

الی ویزل

یهودی دروغ پردازی که برای هر سخنرانی و دروغ پراکنی در مورد هولوکاست چند هزار دلار تقاضا می کند

الی ویزل، دروغ‌پرداز مشهور هولوکاست، جمله جالبی در این خصوص دارد: «هولوکاست راز همه رازهاست.» براستی این جمله چقدر دقیق است؛ در صورتیکه پرده از راز هولوکاست خیالی یهود برداشته شود، هولوکاست واقعی 9 میلیون نفر در ایران آشکار خواهد شد!