Skip to main content

سخنان آقای نتانیاهو کاملاً

سخنان آقای نتانیاهو کاملاً
Anonymous

سخنان آقای نتانیاهو کاملاً درست بود، در مورد آزادی سیاسی و اجتماعی در ایران جای هیچگونه شکی نیست که ایران کشوری دیکتاتور است و برای منافع آخوندها حتی ملتش را قتل و عام میکند چه رسد به سایر ملتها، متأسفانه ملت ایران .....حتی جلادانشان را هم ستایش میکنند، البته تنها اشتباهی که آقای نتانیاهو کرد این بود که در سخنانشان از ملت ایران دفاع کرد، ملتی که برای دست راست خامنه ای در خیابانها بابا کرم میرقصند.
در مورد جنگ با ایران، اسرائیل همیشه خواهان صلح و ثبات در منطقه بوده است ولی با در نظر گرفتن تحدیدهای ایران دولت اسرائیل باید بسیار شدید و جدی با ایران برخورد کند، شاید اوباما مغزش تکان خورده است، ولی آقای نتانیاهو مبه موضوع اتمی در ایران با دقت و هشیاری نگاه میکند.

ده ضمن ملت ایران نه اینکه واقع بین نیستند و از حقیقت نفرت دارند به همین خاطر است که نباید با ایرانیان با راستی و صداقت برخورد کرد و واقعیت را به آنها گفت. ملت ایران ... جلادانشان هم ستایش میکنند. ایرانیان این را بدانند که ارتش اسرائیل ارتش عراق نیست که میخواهید هشت سال با آنها بازی کنید، در روزهای اول جنگ درسی به ایران بدهد که دیگر هیچوقت طوطیشان یاد هندوستان نکند.