Skip to main content

نظرات شما مانند نظرات همان

نظرات شما مانند نظرات همان
Anonymous

نظرات شما مانند نظرات همان تورکهایی که شما فاشیست میدانید یکی است
زیرا به اطلاع شما میرسانم که امروزه برعکس سابق بعد از ایجاد خودمختاری در عراق برای کردها / ناسیونالیستهای تورک طرفدار جدایی کردها از ترکیه هستند. مراجعه کنید به متون و نشریاتشان.
آقای پوریا بعضا انسان برای آگاهی دیگران مقاله مینویسد و خوب است هم بنویسد. من از شما و کامنت نویسان این مقاله میپرسم واقعا چیز جدیدی در این مقاله بود؟ ما بارها از مردم معمولی و اتفاقا ناآگاهترینشان نشنیده باشیم.
مقاله ای که هیچ سندیتی در طول آن به چشم نخورد میتواند یک نوشته باشد اما ارزشش بیشتر از این همانگویی بیش نیست. خوب بود که شما بجای کلمه صرفا کرد بگویید کدام کرد؟ زیرا کردها تورکها فارسها ارمنی ها هیچکدام در مجموع یکسان نیستند آنها به گروههای اجتماعی مختلفی تعلق دارند.
من طرفدار تمام حقوق اجتماعی به همه مردم در هر کشوری هستم حتی جدایی.

من با کامنتها دیگران کاری ندارم کامنتهای شما بیش از معمول و انتظار از یک نویسنده/ آگرسیو و با محتوای نفرت میباشد. بنطرم اگر شما اطلاعات کافی از تاریخ و اسناد مربوطه ندارید بهتر است مثل من این نوع مقالات را ننویسید. زیرا با تعریف از خود و کامل دیدن خود بجای یافتن همدرد شما بیشتر دشمن میتراشید. آقای . پوریا دشمن دشمن من دوست من است را در همه جا نمیشود به کار برد. مقاله مینویسی تحمل نقد را داشته باش تا خودت را بیشتر رشد دهی نه اینکه هر نقدی درست ویا غلط که میبینی بیشتر نفرت بدیگران را بروز دهی.
با تشکر