Skip to main content

استاد گرامی با درود .انچه

استاد گرامی با درود .انچه
Anonymous

استاد گرامی با درود .انچه گمراه کننده است ملی گرائی ایرانی نیست بلکه اوردن فلسفه چپ به ایران و کج فهمی از ان یعنی مارکسیسم نوع روسی توسط حزب توده است.ملی گرائی در حقیقت پاسخی است به پراکنده گی فکری و هرج و مرج اقتصادی و جلوگیری از دیکتاتوری دینی و حزبی. در صد سال گذشته جریان چپ هدفی جز انقراض و اشوب و تفرقه و ایجاد دشمنی کاذب و براه انداختن جنگ طبقاتی و نژاد پرستی در قالب خلقهای تحت ستم چیزی ببار نیاورده است.
استاد گرامی به سه مقوله توجه و کالبد شناسی کننید. 1 نقش اسلام در ایران.2شگل گیری تشیع و3 صثد سال گمراهی چپ.
چپ و اسلام و تشیع هر گز خواهان ازادی و دمکراسی و حکومت قانون در ایران نیستند.بنظر من نقش این سه جریان از استعمار غرب بدتر است.این سه جریان اساسن خود راایرانی نمیدانند بلکه مخالف ملی گرائی هستند و گمراهان واقعی در تاریخ ایران.

انچه نظام اسلامی در ایران انجام میدهد در دشمنی با مردم ایران است . بذل و بخششهای ملیاردی به اعراب در حقیقت از شکم مردم گرسنه بلوچ خراسانی و خوزستانی زدن است.مردم مسخ شده ای که هر ساله با جیب پر به مراسم حج میروند و نام و عنوان حاجی را با خود به ارمغان میاورند در خدمت ملی گرائی نیست.این پول ها باید صرف ساختن ایران یعنی مدرسه خیابان و کارخانجات واز بین بردن بیکاری شوند ونه جیب شیوخ عرب را پر کند.پرداخت دلارهای بی حدو حساب به سوریه و فلستین کاری ضد اقتصادی است و در خدمت اقصاد ملی نیست. دشمن ان کولبر کوردستانی که با یتر از پای میافتد ملی گرائی نیست بلکه اسلام و تشیع گرائی است.جناب استاد یار من راضی نیستم که یک دلار از مردم ایران گرفته شود و انرا به بیگانه داد.اسلام عزیر و تشیع سرخ و سیاه ایران را ورشگسته اقصادی کردند.