Skip to main content

ای جماعت مجاهد و هواداران

ای جماعت مجاهد و هواداران
Anonymous

ای جماعت مجاهد و هواداران مجاهدین! باور کنید که بی انصافی، دورویی، ریا و تذویر هم حد و نصابی دارد. نمی دانید که ظلم، ظلم محسوب میشود و بی عدالتی هم بی عدالتی است. چه فرقی میکند که این ظلم و بی عدالتی در ایران و توسط رژیم اسلامی و یا در کمپ اشرف و لیبرتی - پایگاه های قبلی و کنونی مجاهدین خلق - و یا در هر نقطه دیگر از این جهان خاکی انجام شود. آیا این درست است که به واسطه وجود یکی از آنها منکر دیگری شد و به ناحق به دفاع از آن برخواست و یا آن را زیر سبیلی رد کرد؟
آقایان کریم قصیم و محمدرضا روحانی حدود چهارماه و چند روز پیش، در اطلاعیه ای ضمن حفظ مواضع خودشان نسبت به رژیم اسلامی جدا شدنشان از شورای دست پخت مجاهدین خلق را اعلان نمودند. سپس هم شروع به فعالیت در مخالفت با آن رژیم نمودند. از آن پس بود که تمامی سایت ها، تلویزیون و دیگر رسانه های تبلیغی مجاهدین پر از مقالات سرشار از توهینات و

بی حرمتی ها به این دو فرد شده است که چنانچه بخواهیم تمامی مطالب و مقالات ایران گلوبال را حذف و آنها را جایگزین نماییم و در دید خوانندگان به نمایش بگذاریم با کمبود حجم مواجح خواهیم گردید.مجاهدین عکس العمل هیچ مخالف و منتقدی را در هیچ یک از بیشمار رسانه هایی که دارند منعکس نمی کنند. و تنها راه برای کسانی مثل آقای قصیم برای انتشار درد و رنجی که کشیده و میکشد در همین سایت ایران گلوبال و به ندرت در دیگر رسانه های عمومی است. متاسفانه این افراد در این نوع رسانه ها هم از حمله و هجوم امثال شما فرقه گرایان در امان باقی نمی مانند.
حال که شما به هر دلیل تلاش بر کسب آگاهی ها، درک و فهم فردی را از خود صلب نموده و تن به تبیعیت مطلق از رهبر ایدیولوژیکتان داده اید چرا سعی میکنید تا با دروغ پراکنی و توصل به راه های غیر اخلاقی باعث ترویج افکار و اخبار غیر واقعی و انحراف افکار دیگران گردید. باور کنید که با وجود این همه ابزارهای ارتباط جمعی در جهان آزاد، آگاهی های مردم با اعضای مجاهدین در ایزوله و انزوا قرار گرفته فرقه مجاهدین خلق در کمپ اشرف، لیبرتی قابل مقایسه نیست و مردم به طور کامل کوچکترین حرکات شما را در زیر ذره بین دارند و مطمئن باشید که با این نوع اعمال و رفتار هرروز بیشتر از روز قبل خودتان را در انظار منذجرتر و در نظر مردم ایران متنفرتر مینمایید.