Skip to main content

تقصیر شما نیست آقای صدرا محقق

تقصیر شما نیست آقای صدرا محقق
Anonymous

تقصیر شما نیست آقای صدرا محقق عزیز شما حق دارید تکذیب کنید چون در ایران هستید ومسائل امنیتی .... شاید من هم اگر جای شما بودم تکذیب می کردم ... اما خبرنگار بیچاره روزنامه اعتماد علیرضا بندری را هم که در سال 81 با من مصاحبه کرده است در دفتر خود روزنامه اعتماد و در ایران هم 11 سال پیش این مصاحبه منتشر شده روز گذشته وادار کرده اند که آن مصاحبه منتشر شده را تکذیب کند در صفحه این خبرنگار روزنامه اعتماد می توانید این موضوع را بخوانید به هرحال روزی خودتان خواهید گفت که این مصاحبه را انجام داده اید عجله ای نیست . ..

Mahnaz Hedayati
2 hours ago
جمهوری اسلامی بعد از بازجویی از خبرنگار روزنامه شرق صدرا محقق به خاطر مصاحبه اش با من که به دلیل سانسور در ایران مجبور شد مصاحبه را در خارج از ایران منتشر کند با نام مستعار باز هم دست بردار نیست و اینبار خبرنگار بیچاره روزنامه اعتماد علیرضا بندری را وادار کرده است تا این دروغ ها را بر ضذ من بنویسد به هرحال غاقل از این بودند که اسم عکاس روزنامه اعتماد کنار عکس من نوشته شده است و روی دیوار دفتر روزنامه اسم روزنامه اعتماد نوشته شده است .
نمی دانم مصاحبه ای که سال 81 روزنامه اعتماد با من داشته است چه دل نگرانی برای جمهوری اسلامی دارد و یا اگر مصاحبه من با خبرنگار روزنامه شرق در ایران در این روزنامه شرق منتشر می شد چه ضرری به جمهوری اسلامی میزد یعنی خشتی از این ستون قدرتمند !! را می لرزاند ؟

مهناز هدایتی
Like · · Promote · Share