Skip to main content

üü

üü
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

جمال گرامی چند مساله را باید برایتان روشن کنم:
1- 6 جفت چشم در مدیریت بر کار من در اینجا نظارت و کوچکترین اشتباه مرا اصلاح می کنند.
2- شما از کجا می دانید که من تمامی کامنتهای <تورکها> را منتشر می کنم؟ شما به پشت صفحه سایت دسترسی دارید؟ تمامی کامنتهایی که دارای توهین و یا اتهام و یا مواردی باشند که ضوابط سایت را نقض کنند، منتشر نمی شوند و برای من هیچ فرقی ندارد که ملیت کامنت نویس و یا موقعیت اجتمای وی چیست.
3- دو کامنت شما حذف شدند برای اینکه در یکی از کامنتها شما یک ملت را تروریست نامیدید و در کامنت دیگر هم کشتارهایی را به ملتی نسبت دادید و در نهایت نیز مردم را تهدید کردید که در نواحی اورمیه و خوی و سلماس امنیت مردم را به هم خواهید زد و.... جناب جمال، چه شما و چه شخص دیگری، چه ترک و چه فارس و چه کرد و یا.... اگر صدتا از این کامنتها هم بنویسید یکی از آنها منتشر نخواهند شد.
4- جنابان

آ. ائلیار و اژدر بهنام دخالتی در انتشار و یا حذف کامنتها ندارند و فقط مانند دیگر اعضای مدیریت بر آن نظارت می کنند و اگر ایرادی داشتند مانند دیگران مطرح می کنند و بررسی و تصمیم گیری می شود.
5- من هم زبان ترکی را می دانم و این معنی را که شما از کلمه کاکا کرده اید، تا به حال نه از کسی شنیده ام و نه در هیچ فرهنگ لغت ترکی آذربایجانی پیدا کرده ام. لطفا بنویسید که این معنی را از کجا آورده اید تا بتوانم تحقیق دقیقتری بکنم.
7- از شما و دیگر دوستان خواهش می کنم که به جای کشاندن من به جوابگویی به شما دوستان، هنگام نوشتن کامنت، نوشته خودتان را کنترل کنید. با تشکر