Skip to main content

df

df
Anonymous

پشیمانم با این خبرنگار روزنامه شرق مصاحبه کرده ام
آقای صدرا محقق خبرنگار روزنامه شرق بدانید دیگر اصلا برای من مهم نیست شما تائید کنید یا تکذیب کنید این مصاحبه تان را با من . چون از اینکه با شما این مصاحبه را انجام داده ام پشیمان هستم من که مهناز هدایتی باشم یا شما که صدرا محقق باشید نامه نوشته اید که با مهناز هدایتی مصاحبه نکرده اید اگر مصاحبه نکرده بودید هرگز حاضر به تکذیب نمی شدید چون برایتان مهم نبود پاسخ گویی و تکذیب کردن و از خود تکذیب نامه …..تان پیداست که تا چه حد شتاب زده ….. علیه من دست زده اید درست به همان اندازه که دست به تکذیب نامه نوشتن زده اید واصلا چرا از اول مصاحبه کردید که حالا مجبور به تکذیب نامه نوشتن ...... بشوید ؟

به هر حال آقای صدرا محقق اگر راهی بود که می شد این مصاحبه را پاره کرد و از بین برد تا نامی از شما بر این مصاحبه نماند این کار را انجام می دادم اما

به هر حال آقای صدرا محقق اگر راهی بود که می شد این مصاحبه را پاره کرد و از بین برد تا نامی از شما بر این مصاحبه نماند این کار را انجام می دادم اما کوتاه و مختصرمی نویسم که شما آقای صدرا محقق بعد از 2 بار درخواست مصاحبه با من اصل مصاحبه را از من با ایمیل تحویل گرفتید و با نام مستعار نسرین تبریزی در سایت روز آنلاین منتشرشد و فقط شما آقای صدرا محقق با من مصاحبه کرده بودید و شما آقای صدرا محقق از نویسندگان سایت ... هستید و برای این سایت شناخته شده اید و با توجه به صحت اصل هویت شما اینکه صدرا محقق خبرنگارروزنامه شرق بودید و به اعتبار روزنامه شرق این مصاحبه را قبول کردم . .

و اما باز کوتاه و مختصر در مورد .... شما به چند مورد اشاره کنم و این بحث را تمام کنم که بیش از این حاضر نیستم درمورد شما واین تکذیب نامه شما صحبت کنم چرا که ما به این تکذیب نامه ها و اعتراف نامه ها و توبه نامه ها .... از روی اجبار یا غیر اجبار 34 سال است آشنا هستیم و عادت کرده ایم پس من فقط در انتهای یادداشتم بر تکذبیه شما این جوابیه کوتاه را ذکرمی کنم که فکر می کنم پاسخ مناسبی برای شما باشد :
دوست عزیز صدرا محقق در پاسخ به شما باید بگویم اولا روزنامه شرق مصاحبه خبرنگارش با مهناز هدایتی را تکذیب نکرده است سکوت علامته رضایت می تواند باشد پس روزنامه شرق می توانست همان روز اول چنین مصاحبه ای را تکذیب کند بعد از این هم غیر موجه هست . دوما شما اجازه ندارید به خانم هدایتی توهین کنید تخریب و ترور شخصیت از اصول حرفه ای خبرنگاری نیست کار خوبی هم نیست . سوما شما نوشته اید روزنامه شرق مهناز هدایتی را نمی شناسد ؟ که بهتر است از زبان روزنامه شرق حرف نزنید چون اعتبار روزنامه شرق را زیر سئوال می برید. وقتی خبرگزاری فارس نیوز جام نیوز بولتن نیوز باشگاه خبرنگاران کیهان شریعتمداری خبرگزاری ایسنا رویداد اعتماد و دیگر خبرگزاری ها و روزنامه های داخل ایران از مهناز هدایتی شاعره مقیم لندن بارها مطلب نوشته اند و اسم برده اند کافی هست در گوگل جستجو کنید پس دیگر جای سخنی با شما باقی نمی ماند .

مهناز هدایتی