Skip to main content

خانم سپهری شوخی می فرمایند!

خانم سپهری شوخی می فرمایند!
Anonymous

خانم سپهری شوخی می فرمایند! بحث بر سر چیست؟ بر سر کشتار فلسطینی ها توسط اسرائیل و راکت های حماس یا مواضع سیاسی آقای توکلی در مورد اصلاح طلبان و سرنگونی طلبان؟ خانم سپهری با کمال زیرکی و اگر توهین نباشد رندی، بحث حماس و اسرائیل را به اتهام زنی و فحاشی به آقای توکلی و سایت ایرانگلوبال کشانده است و وقتی در رابطه با نوشته ها و اتهامات و فحاشی هایش می نویسیم به ما تکلیف می کند که در رابطه با موضوع بحث حرف بزنیم. خانم سپهری می خواهد همه علیه کیانوش توکلی و سایت ایرانگلوبال حرف بزنند و هر چه اتهام هست بر سرشان ببارانند! و اگر چنین نکنند و به نوشته های ایشان در مورد آقای توکلی و سایت بپردازند و آنها را نقد کنند، خارج از موضوع حرف می زنند!
خانم سپهری زمین و زمان را به هم بافته اند تا سایت ایرانگلوبال و شخص آقای توکلی را بی اعتبار کنند و به هر ترتیبی به جمهوری اسلامی بجسبانند و این توهم را

جا بیندازند که ایرانگلوبال در خدمت جمهوری اسلامی است و زمانی که به او می گوییم این کارت خدمت به جمهوری اسلامی است، از ما می خواهد که به این بپردازیم که آقای توکلی اصلاح طلب است یا سرنگون طلب و اصلا آیا مخالف جمهوری اسلامی است یا نه!
تا زمانی که کسانی مانند خانم سپهری در میان مخالفان جمهوری اسلامی وجود دارد، جمهوری اسلامی چه غمی دارد؟ لابد الان در وزارت اطلاعات و دفتر کیهان شریعتمداری شیرینی پخش می کنند!