Skip to main content

اقای آ. ائلیار خوشبختانه

اقای آ. ائلیار خوشبختانه
Anonymous

اقای آ. ائلیار خوشبختانه اشتباه می کنید. این ادبیات صد ساله نیست بلکه بیش از هزار سال عمر دارد انچه صد ساله است فریبی بنام چپ است که اساسن هدفی جز استقرار نظام دیکتاتوری و تسلط خشونت امیز در جامعه ایرانی نداشت.
در صد سال گذشته جریان چپ دشمنی خود را با وحدت ملی ما با ازادی و دمکراسی همواره علنی کرده است.
من با نوشتن به زبان اذری ترکی هیچ مخالفتی ندارم ولی حضرت عباسی یک مقاله در روزنامه مردم روزنامه فدائی وچپ من به زبان همین ملیتها از ترکی و عربی و مازندرانی و کوردی مورد نظر شما ندیدم.چرا ننوشتند ؟
راه دور نروید . برادر از همین سایت محترم ایران گلوبال شروع کننید و ستون چپ و یا راست انرا به اذر ی و به هر زبان دلخواه خود مزین کننید.همین مقال را به اذری انتشار دهید .گفته شد در ایران 42 ملیون نفر کاربر انترنتی وجود دارد
و این جا میدانی برای گسترش زبان

زبان و ادبیات مورد نظر شماست. اگر شما به اذری نوشتید من به شما تبریک میگویم و مشوق شما هستم.من متوجه رنج و نگرانی شما هستم .من نیز در دبستان برای قران ندانستن چوب خوردم و هنوز از قران خواندن متنفرم و هنوز نمیخواهم بدانم افعال عربی چگونه صرف میشوند.
بنظر میرسد که کم کار ی از خود همین روشن فکران کوردو ترک عرب و بلوچ و غیره باشد که اساسن کتابهای خود را به زبان مادر ی ننوشتند.
هیچ دلیلی ندارد کتاب طلادر مس به پارسی باشد ویا شوهر اهو خانم یا یک هلو هزار هلو ویا ماهی سیاه کوچلو و غیره.
ولی من میدانم در همان زمان قدیم مردم اشعار شبستری را به اذری میخواندند و مومنین ترک برسرو سینه خود میزدند و کسی نگفت چرا ترکی نوشته و یا ترکی میخواند.جائی خواندم که در زندان دولت انقلابی اسلامی یک زندانی چپ ترک میخواهد که بوسیله یک ترک به او شلاق زده شود ونه توسط یک شیعه دوازده امامی فریب خورده نادان فارس .
توجه دارید که تنفر سازی چپ تا کجا ریشه دوانده است ولی ما هرگز نگفتیم چرا معلم شیمی و حتا ادبیات ما باید یک ترک ویا کورد ویا پیشنمار محله ترک و رهبر دینی مردم پارس ایت الله شریعتمداری باشد و هر روز به زبان عرب نماز می خوانیم بدون انکه بدانیم چه گفته میشود.از اینکه هویت به باد رفته ما را یاد اوری می کننید متشکریم.