Skip to main content

دوستان محترم ایران گلوبال

دوستان محترم ایران گلوبال
Anonymous

دوستان محترم ایران گلوبال
پیشنهاد میکنم که اجازه بدهید نوشته های ترکی و کوردی و عربی و ترکمنی و بلوچی ارمنی و عبری منهای انگلیسی در سایت شما درج شود. این روش میتواند به گسترش فرهنگ و زبان و ادبیات کشو رما کمک کند.
نظر برخی از نویسندگان سایت مانند اقای آ. ائلیار و یوسف اذرایجان و ینی لینک بر این است که به حقوق زبانی انها در طول صد سال گذشته اجحاف شده است. برای مبارزه با اجحاف راه حل نوشتن به زبانهای مختلف و در ج ان در همین سایت است.
امید است که دیگر مدافعان چپ وتوده ای خلقهای تحت ستم نیز این امکان فرهنگی را در سایت خود بوجود اورند.نا گفته پیداست که این شیوه میتواند حتا بر نظام جنایتکار اسلامی که از نماز خواندن برادران اهل سنت جلوگیری می کند موثر افتد.

از همه نویسندگان خلقهای مختلف باید خواست تا مقالات و دیگاه های خود را به زبان مادری ونه زبان
دیگری انتشار دهند.اولین قدم در راه جامعه سکولار و دمکراتیک و عادلانه همین ازادی قلم و نوشتن به زبان مادر ی است.
برای نمونه میتوان از حمله متفقین به ایران د رشهریور بیست نام برد که علاقمندان به زبان مادری میتوانند بر داشت خود را از اشغال ایران بدست ارتش سرخ استالین و امپریالیسم انگلیس بنویسند. هنوز دانسته نیست که مردم غیور اذربایجان از اشغال وطن خود بدست روس خوشحال هستند ویانه. هنوز دانسته نیست که اگر اذربایجان اشغال نمی شد ایا حزب توده ای بوجود میامد و یانه.فقط عده ای بی وطن و سرسپرده اخوند از کنار قضیه اشغال ایران میگذرند.
با ارزوی موفقیت برای شما.