Skip to main content

این همه سروصدا برای این است

این همه سروصدا برای این است
Anonymous

این همه سروصدا برای این است که کسی به موضوع اصلی که همان دیکتاتوری اسلامی رجوی است ناخنک نزند کنجگاوی نکند سئوالی طرح نکند و کرو کور برده خلیفه رجوی باشد.واللله ادم خجالت میکشد بگوید یک زمانی مجاهد بوده است.
بتازگی اقای ایرج مصداقی بر اساس واقعیتهای موجود پرسشهائی را طرح کرده است که هر پرسش خود میتواند در هر کشور قانونی اتهامی برای رجوی و رهبری ان سازمان باشد.برای نمونه به چند پرسش که حقیقت دارند توجه کننید و با جستجو در سایتها میتوانید همه پرسشها و یا اتهامات را علیه رجوی بخوانید .رجوی و دستگاه باید روزی محاکمه شوند.

(44- آیا مراسمی تحت عنوان « رقص رهایی » صرف نظر از کیفیت آن با حضور مسعود و مریم رجوی و بخشی از زنان عضو شورای رهبری مجاهدین برگزار شده است ؟ آیا به طور واقعی یا سمبلیک بخشی از زنان عضو رهبری مجاهدین به عقد مسعود رجوی درآمده اند یا خیر ؟ تعداد این افراد چند نفر بوده و چه لایه ای از شورای رهبری را تشکیل می دادند ؟« بند پیوند با رهبری » چیست ؟ زنان عضو شورای رهبری مجاهدین چگونه به رهبری « پیوند » پیدا می کردند ؟ چرا مجاهدین کشفیات خود در مورد « انقلاب ایدئولوژیک » و بندهای آن را به صورت عمومی انتشار نمی دهند و باورهای خود را مخفی نگاه می دارند ؟
45- آیا از مجاهدین خواسته اید که بحث « رقص رهایی » را توضیح دهند ؟ آیا تاکنون چیزی در مورد « عضو شورای رهبری » و « معراج جمعی » شنیده اید ؟ آیا چنین عناوینی در میان لایه ای از شورای رهبری مجاهدین صرف نظر از کیفیت اجرای آن مطرح بوده ؟ آیا مجاهدین حاضرند چنانچه این عناوین صحت داشته باشد راجع به مفهوم آنها توضیح دهند ؟ چنانچه این اخبار صحت داشته باشند واکنش شما چه خواهد بود ؟
46- آیا زنان عضو شورای رهبری مجاهدین محرم و ناموس مسعود رجوی به حساب می آمده اند یا خیر ؟ زنان چه نیازی دارند که ناموس کسی محسوب شوند ؟ آیا آنها « ضعیفه » هستند ؟ آیا این تحقیر زنان نیست ؟ آیا یک سازمان مدرن زنان را اینگونه می نامد ؟ آیا شما با این نوع ادبیات موافقید ؟
47- آیا در نشستهای مسئولان مجاهدین بالاترین مسئولان این سازمان به صراحت گفته اند که چناچه آنان زنانشان را در حال هم آغوشی با مسعود رجوی ببینند بایستی لذت ببرند ؟ ( به عنوان نشان دادن حل شدگی ) آیا مجاهدین حاضرند بر زبان راندن چنین سخنی را رسماً شنیع و غیر اخلاقی بخوانند و محکوم کنند ؟
48- آیا مسعود رجوی نش)