Skip to main content

"......اگرچه مقاله آقای

"......اگرچه مقاله آقای
Anonymous

"......اگرچه مقاله آقای پیونتکووسکی از موضعی رسمی نوشته نشده، اما از نظر تحلیلگران، مقاله او حاوی ارزیابی دقیقی از تفکرات افراطی‌تر در دولت روسیه است.

آن اپلبوم، تاریخشناس و روزنامه‌نگار لهستانی و همسر وزیر خارجه آن کشور، در مقاله‌ای در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشته است که نظریه "تجزیه ناتو" و جدایی آمریکا از اروپا با توسل به حمله اتمی ممکن است هولناک به نظر برسد، اما نمی‌توان آن را داستانی تخیلی دانست. وی گفته است: "در جریان مانوورهای نظامی سال های ٢٠٠٩ و ٢٠١٣، ارتش روسیه آشکارا تمرین حمله اتمی به ورشو، پایتخت لهستان را به اجرا گذاشت.".......

این مقاله نمونه ای از آتش افروزی های سران ناتو جهت فروش بیشتر اسلحه و تسلط بر جهان است. از جمله این آتش افروزان جناب راسموسن نخست وزیر سابق دانمارک است که با شرکت نظامی در حمله به عراق موفق به کسب مقام دبیر کلی ناتو شد. این سران کوشیده اند که دولتهای عضو ناتو را مجبور کنند که دو در صد درآمد و بودجه خود را صرف مخارج نظامی بنمایند. حالیه فقط چهار کشور آمریکا و انگلیس و یونان و استونی چنین مخارجی را میپردازند. کانادا و آلمان مخالف چنین افزایشی میباشند.
http://online.wsj.com/articles/nato-leaders-to-vow-to-lift-military-spending-1409832341

http://online.wsj.com/articles/nato-leaders-to-vow-to-lift-military-spending-1409832341