Skip to main content

با درود به اقای خادمی و کوشش

با درود به اقای خادمی و کوشش
Anonymous

با درود به اقای خادمی و کوشش برای ازادی از چنگال اختاپوس اسلامی .حرفهای شما همه درست ولی هیچ نیروئی متحد با خاست مشخص و برنامه روشن و باور به حکومت قانون و همزیستی مسالمت امیز در طول 35 سا ل گذشته نتوانست بوجود اید.مخالفان نظام اسلامی یک اکثریت 99 درصدی مردم ایران هستد که همه متفق ویک نظر دارند که این نظام شیطانی باید برود.از سوی دیگر مخالفان قدرت طلب نظام هستند که تا کنون هر گز در کنار هم پشت یک میز نشسته اند.ایرادی به مردم نیست
ایراد به مدعیان است.چند نمونه شاید مطلب را روشن کند.

1) بزرگتیرن سازمان سیاسی نظامی دینی دارای توانائی ها ویژه سازمان اقای رجوی است که جز خود هیچ نیروئی را بر نمی تابد.این سازمان خود را وارث شرعی حسین و نظام اسلامی میداند و دارای رئیس جمهور و رهبر عقیدتی نیز میباشد که همان ولایت است.
2)جریانات چپ باهمه فداکاری هنوز نامتحد در ارزوی بسیج طبقه کار گر است.
3)جریانات قومی و یا نمایندگان خلقهای دیگر مانند کوردان و ترکان و عربان و و بلوچان هریک هدفی جداگانه تعقیب میکنند و اساسن نمیتوانند به تزهای شما نظری موافق نشان دهند. این گروه سوم علاقه ای به ماند ن در جغرافیای ایران ندارد .کوردان خواهان تشکیل دولت کوردی خود هستند و اساسن خود را نیز ایرانی نمیدانند.
ترکان نیز از سال 24 مرزهای خود را با کوردان روشن کرده و به اتحاد دو کشور ترکزبان اذربایجان و قفقاز باور دارند.
در جنوب نیز نمایندگان خلق عرب ارزوی عربستان خود را دارند.
انچه از ایران باقی میماند مردم شیراز و یزد و اصفهان است .
در حقیقت سرنگونی نظام خاست همگان است و لی نه برای ساختن اینده مشترک بلکه برای تقسیم مشترک ایران .هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر نظام سرنگون شود خلعی بوجود نیاید.نا گفته پیداست که نقش غرب و دولت اسرائیل و اعراب خلیچ پارس را نباید در نظر نداشت.غرب و عرب و ترکان خواهان کشور ی نیرومند نیستند بلکه دکترین غرب بر اساس منافع و سود جوئی است ونه سعادت مردم ایران.
عملی کردن تزهای شما زمانی میسر است که بتوان از یک جنگ داخلی جلوگیری کرد .بتوان تجزیه ایران را خنثی کرد و بتوان حکومت قانون را مستقر کرد.چه جریانی میتواند این 3 تضمین را بدهد ؟