Skip to main content

((داعش یک پدیده عینی است،

((داعش یک پدیده عینی است،
Anonymous

((داعش یک پدیده عینی است، قابل رؤیت است، پرچم سیاه و نقاب سیاه دارد، عکس‌هایش همه جا با آلات قتاله، با صف مرگ "death row" نمایانیده شده است. امروز قابل لمس و قابل تجسم بودن داعش ساختن یک وسیله تشبیه بصری ocular metaphor از آن را بس تسهیل کرده است. داعش خیلی زود به واقع به مظهر خباثت و شر، به مظهر جنایت علیه بشریت، بدل شد. """داعش مظهری شد که هرکه را به آن تشبیه کنند یعنی که باید نابود شود؛ یعنی که باید در قعر دوزخ جای داده شود"""".))
حالا مشخص شد كه چرا اين مقاله را نوشته است در أذهان مردم ايران تنها كسي كه شبيه داعش، يا بهتر بگوييم ،مولد داعش است ،تنها حكومت پليد و بدتر از داعش،رژيم پليد آخوندي است كه بيش از ٣٥ سال است مردم ايران را سلاخي مي كند و ايران را به جهنمي تبديل كرده است را به در ببرد،اگر دوستان "فرخ نگهدار " هنوز متوجه نشده اند (آقاي حسن ) چي گفته آبشخورش از همان

پاراگرافي است كه سعي كردم آن را برجسته كنم،آقاي نگهدار طوري از علائم و مشخصات داعش صحبت مي كند كه گويي رژيم پليد آخوندي فاقد اين علائم است، رژيم آخوندي بأيد ديگر چگونه بكشد ،بدرد ،بچاپد و نابود كند تاآقاي نگهدار آنرا هم براي ما شناسايي كند.