Skip to main content

اسلامگرائی و چپگرائی دو ستون

اسلامگرائی و چپگرائی دو ستون
Anonymous

اسلامگرائی و چپگرائی دو ستون اصلی انقلاب اسلامی شدند.در درون این دونیرو نه انسان گرائی وجود دارد ونه ایران گرائی .سرنوشت مردم پارس زبان بهتر از بلوچ. و کورد نیست.پاسخگوی این همه مصیبت فقط چپ و مسلمین و قران و مروجان دین هستند که با نیروی دین و چپ میخواهند احکام دین عرب و چپی را بر مردم ایران تحمیل کنند..مردم ایران و جریانات قومی خلقی و تجزیه طلب باید با نظام اسلامی و دین اسلام تصفیه حساب کنند ونه مردم پارس زبان.کامنت زیر نشان میدهد که عده ای اگاهانه دشمن اصلی را در مردم پارس زبان میشناسند و این خود خطاست.از همین مردم اسلام زده بلوچ وکورد و ترک و عرب وپارس سالیانه تعداد زیادی به مکه میروند در حالیکه مردم نیازمند در ایران فراوان است.

(
الیاس
نظر:
شونیزم فارس بزرگترین دشمن دمکراسی در ایران و وحدت ملی خلقهای ایران است.و متاسفانه اکثریت فارسها چه مرتجع یا مترقی همواره از این سیاست نژاد پرستانه دفاع می کنند و بدون دفاع از چنین سیاست ایران متحد و دمکراتیک می تواند بشود. بزرگترین تهدید به فارسیسم دمکراسی و ازادی و لیبرالیسم مترقی است .)

خوشبختانه مردم ایران همواره خواهان وحدت ملی میباشند و جریانات چپ و قومی دشمن وحدت ملی/ ازادی و دمکراسی و حکومت قانون هستند..