Skip to main content

ایرانیان پارس زبان ترک و

ایرانیان پارس زبان ترک و
Anonymous

ایرانیان پارس زبان ترک و کورد را هموطن خود میدانند ولی ان دو دیگر به خاطر وجود احزاب چپ در ایران و تبلیغ گشنده ملل تحت ستم در حقیقت ما را دشمن خود میدانند که حقیقت ندارد.
ترک و کورد و عرب قرنها بر این سرزمین چه از نظر دینی و چه از نظر قدرت سیاسی حاکم بوده اند.توجه کننید که دین شیعه دین ترکان است و این دین به زور شمیشیر به مردم ایران تحمیل شد.
سیاست جهانی اراده کرده است که برای بقای دولت یهود ایران مانند سوریه و ترکیه تقسیم شود.انچه مرا دچار ترس و نگرانی میکند سرنوشت مردم ایران است.ما امروز شاهد هستیم که اعراب اهل تسنن چگونه کوردان اهل تسنن را از شهرو دیار اواره میکنند.همین سرنوشت میتواند برای مردم ایران روی دهد.درشهری که من زندگی میکنم شب وروز سالی 365 روز پلیس از یک کنست حفاظت میکند وخوشبختانه موردی پیش نیامده است ولی باورمندان به ائین یهود خاورمیانه را تش میزنند.

هیچ تضمینی نیست که مردم اصفهان و شیراز و همدان مانند مردم کوبانی اواره نشوند. تاریخ ما هنوز اغا محمد خان را به یاد دارد که در کرمان چه کرد.
هیچ تضمینی نیست که مردم ارومیه سرنوشت مردم کوبانی را در انتظار نداشته باشند.بدون شک داستان با صلوات ختم نخواهد شد و ادامه حیات ادمی حرف اخر را خواهد زد.جدا از نظام اسلامی هر دولت معقولی خاست های اقلیت ها را باید بپذیرد ولی در درون مزرهای ایران .تشکیل دولت مستقل کورد و یا ترک و یا عرب ویا بلوچ یعنی جنگ و این خاست دین یهود است.