Skip to main content

هم درد گرامی یوسف اذربایجان

هم درد گرامی یوسف اذربایجان
Anonymous

هم درد گرامی یوسف اذربایجان .ضمن همدردی باشما توجه داشته باشید که ما در مدرسه مجبور بودیم قران و شرعیات یاد بگیریم .امان از انوقت که ما کودکان مانند اقا معلم نمیتوانستیم قران بخوانیم و یا اصول دین را بلد نبودیم. در انتظار ما نه اموزش بود و نه محبت بلکه فلک کردن بود .ما همه بچه ها از ندانستن و معلم میترسیدیم و خود را پشت سر دیگری قایم میکردیم تا چشم معلم قران و شرعیات بما نباشد.بدترین و رنج اورترین ساعت در س همین خواندن و نفهمیدن قران بود .مصیبت بدتر اینکه میگفتند که اگر بلد نیستی باید هجی کننید. اقا یوسف شما میتوانید بسمه اللله الرحمن الرحیم را هجی کننید ؟ من هنوز بلد نیستم و هنوز هم نمیخواهم یاد بگیریم . من در دوران مدرسه میدانستم که اعراب دشمن ما هستند و به خانه ما ایران حمله کردند و مردم ایران را گشتند و به بردگی بردند مانند امروز جمهوری اسلامی که جوانان مردم

را اعدام میکند و اگر کسی نماز نخواند از اداره بیرون میشود مانند برادر من که او را از اداره اخراج کردند.
اقا یوسف من در د شما را میفهم و میدانم جگونه هم وطنهای ما در اردبیل و تبریزو بوکان مجبور بودند قران یاد بگیرندو بدانند امام اول کیست و نکیر و منکر و شب اول قبر چه در انتظار ماست.شما میتوانید ترس از جهنم را در ان سنهای پائین تصور کنید؟ اقا یوسف اذربایجان شما به من حق میدهید که من از قران و از اخوندو اعرابی که به ایران حمله کردند متنفرباشم ؟
اقا یوسف بما میگفتند که قران حرف خداست .من بعد ها دانستم که خدا الله نیست . الله بتی در مکه بوده و مردم ایران اکنون بت پرستان اسلامی هستند.
اقا یوسف من قران را نه به زبان عربی بلکه به زبان فرنگی خواندم و خواندم و خواندم و هیچ چیزی در ان نبود.
اقا یوسف ما بچه ها را برای هیچ و پوچ کتک میزدند فلک میکردند.اقا یوسف من از قران و اعرابیکه بما حمله کردند وایرانیان را که به زور شمشیر مسلمان کردند متنفرم.
اقا یوسف بما گفتند که محمد از طرف خدا امده ولی جمهوری اسلامی ثابت کرد که محمد خود شیطان است و ما مردم ایران شیطان پرست هستیم.
اقا یوسف کاش یکبار دیگر دبستانی میشدیم و بدون ترس از معلم قران و شرعیات درس وطن دوستی یاد میگرفتیم.
کامروا باشی