Skip to main content

آقای سلطان پور

آقای سلطان پور
Anonymous

آقای سلطان پور

می دانیم که موضوع نیروگاه بادی و اورنج، قبل از انتخابات استانی سال جاری صورت کرفت. احزاب مختلف به تفصیل به این موضوع پرداختند. در نهایت حزب لیبرال انتاریو به اعتبار رأی مردم، توانست دولت اکثریت را تشکیل دهد.

سیستم سیاسی و اجتماعی کانادا، نسبتن دموکراتیک است. دیدید و دیدیم که در مسئله سناتورها، با تلاش نمایندگان اقلیت مجلس فدرال، و پیگیری وسایل ارتباط جمعی ... مرتبن گوشه های بیشتری از خلاف کاری سناتورها، روشن شد، و مجازات هایی هم در نظر گرفته شد. رسیدگی به پرونده ها، هنوز هم ادامه دارد. پرونده جنجالی آقای راب فورد، نمونه دیگری است.

یقین داشته باشید که همه نمایندگان و دست اندرکاران شهری، استانی و فدرال، از جمله آقای مریدی، زیر ذره بین هستند. اگر خلافی صورت داده باشند، دیر یا زود باید به طور جدی، پاسخگو باشند.

در هر مجموعه ای، اعم از بخش دولتی و یا خصوصی، کارهای خلاف صورت میگیرد. ولی به این بهانه نمی توان تمام سیستم را، زیر سؤال برد.

شما در این ویدیو، هیچ مدرکی مبنی بر اطلاع قبلی آقای مریدی، از عملکرد خلاف و کلاهبرداری آقای فرمانی، ارایه نکرده، و تنها به حدس و گمان متوسل شده، و همه را متهم به اطلاع از خلافکاری آقای فرمانی کرده اید.

یکی از زوایای تاریک و مبهم اتهامات شما، نقش آقای مریدی در مورد موقعیت شغلی آقای فرمانی، در حوزه ریچموند هیل حزب لیبرال انتاریوست. آیا آقای مریدی ایشان را به این سِمَت منصوب کردند، و یا روند دیگری موجب انتصاب ایشان شد؟
بعد از دو بار گوش کردن سخنان شما، این گونه نتیجه گیری کرده ام:

(1) شما تنها به قاضی رفته، و به اصطلاح معروف، قصاص قبل از وقوع و ثبوت جنایت کرده اید.

(2) اتهامات شما، مصداق آن شعر معروف و قدیمی است که: گنه کرد در بلخ آهنگری === به شُشتَر زدند گردن مسگری

پیشنهاد می کنم، اگر علاوه بر حدسیات، در زمینه پرونده آقای فرمانی، مدارکی دال بر تخلف آقای مریدی، در اختیار دارید، بدون تأخیر در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهید.

من در تورنتو، و نه در ریچموند هیل، زندگی می کنم. با شنیدن سخنان شما، خود را موظف دانستم نظرم را به اطلاع شما و سایر شنوندگان برسانم، و اطمینان دهم اگر روزی اتهامات شما، نسبت به آقای مریدی، صحت داشته باشد، جزو اولین کسانی باشم که خواهان محاکمه و مجازات ایشان باشم.