Skip to main content

آقای جوینده, لازم است اینجا

آقای جوینده, لازم است اینجا
Anonymous

آقای جوینده, لازم است اینجا یک کمی بیشتر توضیح دهم. اولاا آقای کرمی آنطوریکه باید به زبان آلمانی تسلط نداردو زبان آلمانی هم مثل زبان‌های دیگر اگر فقط تحت اللفظی شود در خیلی جاها مفهوم واقعی‌اش را ا ز دست میدهدو میبایستی آخر جمله آلمانی را این‌طور ترجمه کند:


بعلت پوسیدگی اوضاع داخلی سرانجام مسلمانها اورا فرسایش داده و متلاشی میکنند.
و اما واقعیت این است : بعد از ظهور اسلام در شرق و بعد از ظهور امپراطوری عثمانی در ترکیه پنهان و آشکار یک فوبی و ترس از اسلام و از دنیای ترک در غرب حکم فرما است و اسلام و دنیای ترک را رقیب وحشتناکی برای خود میدانند. اکثر نظریه و تئوری پردازان غربی مخصوصاً در آلمان و فرانسه و انگلیس , البته نه همه‌شان , سعی میکنند چهره زشتی از اسلام و دنیای ترک چه از نظر تاریخی و چه از نظر ساختار فرهنگی و تمدن به نمایانند. از طرف دیگر دلارهای حکومت فارسی ایران در صد سال اخیر را هم نباید بی تأثیر دانست. مقاله و کتاب بنویس و محققین سفارشی در مقابل دریافت مزدکلان در غرب کم نداریم .

تمدن و تاریخ سازی ساختگی از نوع هخامنشی و ساسانی و در مقابل بی تاریخ و بی تمدن جلوه دادن ترکان و اعراب مسلمان نیز در همین مقوله جا میگیرد. بی جهت نیست که الواح حقیقی و غیر حقیقی یافته شده از تخت جمشید را در دانشگاه شیکاگو قائم کرده اند. بی جهت نیست که فقط باستان شناسان سفارشی و مزد بگیر غربی و یهودی حق حفر و کاوش در ایران را داشتند و دارند و بی جهت نیست فقط چند نفر اگلیسی و یا چند نفر دیگر میتوانند خط میخی را بخوانند. استوانه کورش که در جعلی بودنش حالا هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد, چرا در انگلستان قائم کرده اند؟
آقای کرمی هنوز هم نمیداند دوران عوض شده است و هنوز هم نمیداند چیزهائی که می نویسد, سالها است بی‌اعتبار شده است.