Skip to main content

حملات هوایی به داعش مشکل

حملات هوایی به داعش مشکل
آ. ائلیار

حملات هوایی به داعش مشکل کوبانی را حل نمی کند. نیروی زمینی لازم است. اگر ائتلاف واقعا میخواهد در کوبانی قتل عام صورت نگیرد ضرورت دارد نیروی پیاده وارد نبرد کند. مخصوصاً ترکیه. اینکار بدون موافقت سوریه ممکن نیست. که اخیراً مخالفت کرده و به ترکیه هشدار داده است. سازمان ملل باید موافقت سوریه را برای مبارزه با داعش جلب کند. البته این کار را نمی خواهند بکنند . اینان داعش را لازم دارند. اکنون تنها هدف «کنترول» آن است. هر چند به بهای قتل عام مردم بیانجامد. مبارزان کوبانی باید خود کاری بکنند که شهر سقوط نکند. کمک ائتلاف بیشر نمایشی ست. تنها اندکی یاری رسان است که یقه ی ائتلاف را از قتل عام مثلاً خلاص کند. ترکیه مزر خود را برای کمک به کوبانی لازم است باز کند. و مانع از دفاع افراد حاضر به نبرد نشود.یک مادر بزرگ میگوید این «41 کشور خجالت نمی کشند که ار عهده ی یک گروه برنمی آیند؟

نه جانم اینها نمی خواهند . یکیشان هم میتواند این مار را سرکوب کند. نمیخواهند بکنند و دارند تئاتر برای مردم دنیا بازی میکنند. اینها برنامه های دیگر دارند که من و تو از
آن بی خبریم.» سلاح را در اختیار داعش گذاشته اند و مدافع کوبانی دختر 19 ساله-جیلان ئوزلور- مجبور است بخاطر کمبود گلوله آخرین گلوله را بخود بزند. و زد و جاودانه شد! شرم باد بر جنایتکاران جهانی. شرمشان باد!