Skip to main content

اینکه شما و امثال شما آنتی

اینکه شما و امثال شما آنتی
Anonymous

اینکه شما و امثال شما آنتی ترک و ترکیه هستید بر همه کس عیان است.
آیا یک لحظه فکر نمیکند چرا غرب با 150 هزار سرباز به عراق حمله کرد ولی حاضر نیست یک نفر سرباز بفرستد که که با داعیش بجنگد؟
همه شما می خواهید ترکیه وارد جنگ تحمیلی شود آن هم به خاطر کردهایی که دشمنه درجه یک ترکیه هستند.
آن روزی که پ پ ک در سوریه به کمک همین داعیش یک شبه بدون در کردن یک گلوله صاحب "دولت کوردی" شد چرا از کسی مشورت نمی خواست. کردهایی ترکیه شهروند ترکیه هستند آنها نمی‌توانند همینطور اسلحه گرفته وارد جنگ شوند.
"قربون برم خدا را ، یک بام و دو هوا را" شما که این قدر دلسوز هستید چرا وقتی ارامنه با کمک ایران و روسیه قارا باغ آذربایجان را اشغال کرد و همه را از زن و کودک گرفته تا سالمندان از دم تیغ گذراندند صدای شما در نیامد.

حرام باشد نودوستی ترکیه و ترکها برشما، همه کردها و اکثر فارسها از طریق و به کمک ترکیه از ایران و عراق به خارج پناهنده شدید. اگر بر عکس بود یعنی همه ترکها محتاج فارس و کرد می شدند همه ما به دریا می رختید.
چرا کردهای عراق نمی روند جنگ.؟
این جنگ ،جنگ دو گروه تروریستی یعنی داعیش و پ پ ک هست. هر دو آنها از طرف جوامع جهانی به عنوان تروریست ثبت شده‌اند.
اگر کسی با پرچم القاعده و عکس اوسامه بن لادن تظاهرات بکند کدام کشوری آنها را تحمل می‌کند ولی گروه تروریستی پ ک ک با عکس اوجالان که قاتل 30 هزار نفر هست و یکی از بزرگترین تروریست های دنیا است به خیابان ریخته و همه جا را به آتش می کشد و ترکیه هم ساکت نشسته است اگر شما فارسها بو دید یک بلایی سر همه مردم می آوردید .
من جای ترکیه باشم به کردها استقلال اجباری میدادم و کردستان را به زور از ترکیه جدا میکردم. هر چه سر بریدن هر چه قتل ناموسی هست از اینهاست.