Skip to main content

آقای قنبری تا همین یک هفته

آقای قنبری تا همین یک هفته
Anonymous

آقای قنبری تا همین یک هفته پیش شما در فیس بوک با من دوست بودید ولی به محض دیدن اولین انتقاد به شیوه ای کاملا دمکراتیک که حقتان است مرا از دوستی خود خارج کردید از آنجاویکه بدون بلوک کردن اتوماتیک وار نوشته های دوستان سابق خود را می توانید ببینید نیازی به اصرار ان دوست گرامی نبوده است و شما براحتی می توانید مطالب مرا ببینید.
من اعتراضم به این مقاله شما نیست بلکه اصرار و دفاعتان بر روی کوبانی یا قلعه اشرار است . اکنون منطقه ما در آتش می سوزد زمان زمان جنگ است در صورت غفلت دشمن ما را از بین خواهد برد. دشمن سالها است که آزربایجان را رسماً کردستان اعلام کرده است.

اکنون دشمن در سرزمین های تاریخی آزربایجان با pمایت نیروی انتظامی در یک هفته 3بار تظاهرات سازمان دهی کرده است . مافیای رسانه ای فارس دست در دست تروریسم کردی می تازد و شما از هومانیسم متوهم حرف می زنید . اگر شما هومانیست هستید جرا از مظلومیت آن سرباز وطیفه که توسط همین مدافعان کوبانی یا پسزعمو هاشان کشته می شوند نمی نویسیدیا ازمنابع مالیشان نمی نویسید از قتل عام هایی که در سولدوز کردند نمی نویسید. شما هستید که فرار به جلو می کنید نه من ! برای من انسان آزربایجانی و تمامیت ارضی آزربایجان خط قرمز است و شما و هومانیست های دروغین آن خطوط قرمز را شکستید. کسانی که به نام تبریز و به حساب تروریست تومار امضا می کنند خائن و شریک جرم تروریست ها هستند. هرکس می تواند حقش را بخواهد کردها هم محق هستند حقوق خود را طلب کنند اما به شیوه مدنی نه با دشنه و فشنگ . مگر ما حقوق انان را غصب کرده ایم که در خاک ما بدنبال حقوقشان هستند ؟ بروند در سنندج هرجقدر می خواهند بکشند و کشته شوند ما هم برایشان هورا خواهیم کشید اما در آزربایجان مثل انسان حقوقشان را بخواهند ما هم حمایتشان می کنیم .اگر شما هومانیست هستید چرا از ان بدبختی که داخل اتوبوس توسط پ ک ک به آتش کشیده می شود نمی نویسید از اصنافی که حاصل سی سال تلاششان را کوبانی چی ها می سوزانند نمی نویسید . شما هومانیست نیستید شما بدنبال شهرت هستید شما می خواهید سر از مصاحبه در بی بی سی و صدای آمریکا در بیاورید. شما می خواهید مشهور شوید. جاه طلبی جاه طلبی جاه طلبی ...