Skip to main content

تبریزی گرامی، با تشکر از توجه

تبریزی گرامی، با تشکر از توجه
مسؤل فنی ایران گلوبال

تبریزی گرامی، با تشکر از توجه و اظهار نظر شما باید چند نکته را متذکر شوم:
1- خط استاندارد ما Times New Roman نیست.
2- کار ما هنوز تمام نشده است و چند روزی صبر می کنیم تا اشکالات برای ما مشخص شوند و ما بتوانیم راههایی را برای برطرف ساختن ایرادات (تا آنجایی که مقدور است) پیدا کنیم.
3- سایتهایی وجود دارند که فونتهایی مانند نازنین، میترا و... را به کار می برند ولی چون از ابتدا این فونتها را بکار برده اند و استانداردهای مطلب گذاری سایت خودشان را رعایت می کنند، با مشکلی مواجه نیستند.
3- در مطالبی که شما ذکر کرده اید، پاراگراف بندی از میان نرفته است و به جای خود باقی هستند و تنها فاصله بین پاراگرافها حذف شده اند.
4- همانطوری که قبلا هم نوشته ام، ما مبنا را بر استاندارهای سایت می گذاریم و نه بر کار دوستانی که استانداردها را رعایت نکرده اند.
5- ما تلاش می کنیم تا راههایی را پیدا کنیم که حتی

مطالبی را که استانداردها را رعایت نکرده اند، بطور اتوماتیک اصلاح کنیم. طبیعتا ما هزاران صفحه را یکی یکی بررسی و اصلاح نمی کنیم، مگر اینکه به موارد خاصی برخورد کنیم و آنها را به صورت موردی اصلاح کنیم.
6- شما اگر از این پس استاندارد مطلب گذاری را رعایت کنید، مشکلی در کارتان پیش نخواهد آمد.
7- برخلاف آنچه که شما نوشته اید، سایت فعلی ایرانگلوبال تا به حال هک نشده است بلکه بارها و بارها تحت حمله قرار گرفته و به دلیل حملات DDOS چند روزی به تعطیلی کشیده شده است که تدابیر لازم جهت جلوگیری از این حملات را هم انجام داده ایم. طبیعتا هیچ سایتی در مقابل حملات هکرها، صد در صد در امان نیست و سایت ما هم از این امر مستثنی نیست.
8- در پایان: ما در حال اصلاح css ها هستیم و کارمان هنوز ناتمام است و تنها چند روزی فاصله می دهیم تا مشکلات را بشناسیم.