Skip to main content

جناب محمد علی اصفهانی گرامی /

جناب محمد علی اصفهانی گرامی /
کیانوش توکلی

جناب محمد علی اصفهانی گرامی / قبلا توسط امیل برایتان توضیح داده بودم که جا به جایی مطالب صفحه اول سایت، تنها در اختیار اینجانب است و شخص دیگری دخالتی در آن ندارد. واقیعت این است که برخی مواقع حجم مطالب در باره موضوع خاصی همچون« داعش» آنچنان زیاد می شود که نظم عمومی زمان بندی ها معمول سایت را بهم می زند و طبیعتا دوستان نویسنده هم انتظار دارند که مطالب شان مدت زمان بیشتری در سایت به ماند. ترجمه شما را قبل از جا بجایی خواندم و بنظرم جالب بود و به همین خاطر برای مدتی در بالا و ستون وسط قرار دادم ولی پارامتر های دیگری عمل می کند که در زیر به آن اشاره می کنم:

1-مطالب صاحبان آکانت سایت، کسانی که زحمت درج مطالب خود را بعهده دارند ، مدت زمان بیشتری می ماند(عموما یک هفته ) .2_ کیفیت علمی مقاله 3_اهمیت سیاسی موضوع اصلی نوشته .
در پایان چند نکته را یادآوری می کنم: - نوشته هایی که قبلا در سایت های دیگر درج شده باشد وپس از تاخیرزمانی به ما ارسال شوند، مدت زمان کوتاهتری در سایت می ماند (برخی از سایت ها بدون اینکه به نویسنده مقاله دستمزدی داده باشند؛ انها را وادارمی کنند که پس از 24 ساعت مطالب خود را به دیگر سایت های ارسال نمایند. که در واقع یک نوع خود سانسوری می باشد که نویسنده بر خلاف میل خود آن را می پذیرد) دوم_در بخش منتخب وسط ودر بالای سایت ،تازه ترین اخبار و مقالات که در ارتباط با موضوعات داغ ایران و جهان درج می شود _مطلب ستون وسط چرخان است و در طول روز بسته به مطالب ارسالی و درج شده تغییر می کند. مطالب داغ روز ابتدا درستون وسط و سپس به بخش دیدگاه ویا سایر کاتاگوری ها منتقل می شوند. _ ایران گلول اتومات شده است بعبارت دیگر نویسندگان با در اختیار داشتن آکانت سایت، نوشته های خود را بدون واسط در سایت قرار می دهند . _مقالات ، اخبارو گزارشاتی که بیش از 30 کامنت به خود می گیرند به بخش ویزه ایران گلوبال منتقل می شوند. پنجم _ نوشته های اعضای مدیریت و گردانندگان سایت که اختصاصا مطالب شان در ایران گلوبال درج می شود ، مدت زمان بیشتری در سایت می ماند.