Skip to main content

اين نظر را در پاسخ به پاسخ

اين نظر را در پاسخ به پاسخ
Anonymous

اين نظر را در پاسخ به پاسخ جناب توکلی فرستادم، که احتمالاً چون مشکلی در ارسالش بود منتشر نشد. بنابر اين، دو باره می فرستمش.
ــــــــــــــــــــــــ
آقای کيانوش توکلی عزيز! هيچ سايتی نه توانسته است و نه خواهد توانست که به من بگويد مطلبت را با تأخير به سايت های ديگر بده. چنين درخواستی از من نشده است، و اگر سايتی چنين اجازه يی را به خود می داد من مطلقاً برای هميشه با آن سايتِ یقيناً حقير و پست، قطع رابطه می کردم.
خلق و خوی من آنچنان نيست که کسی به خود اجازه ی چنين درخواست هايی از من را به خود بدهد. و گذشته از اين، کيفيت حرفه يی کار های من (بدون شکسته نفسی بی مورد که کار غلطی است و من کمتر مرتکبش می شوم ) به گونه يی است که انتشار آن ها در هر سايتی به آن سايت و به بالا بردن کيفيت آن سايت است که کمک می کند، نه به خود من به لحاظ فردی. (بقيه در ادامه)

و بنا بر اين، اگر احياناً کسی بخواهد شرط تعيين کند، آن کس من هستم نه سايت مربوطه!
هر کسی که با من آشناست و با من دمخور بوده است و خلق و خوی مرا می داند اين سخن مرا می فهمد.

ضمناً لازم به يادآوری است که در حال حاضر، من علاوه بر سايت تحت مسئوليت خودم، يعنی «سايت ققنوس»، فقط با دو سايت «عصر نو» و «روشنگری» همکاری می کنم که گردانندگان اين دو سايت، يعنی «عصر نو» و «روشنگری»، انسان های شريف و پر ارجی هستند که به منافع خلق فکر می کنند، نه به منافع خود و سايت خود.

سايتی که به عنوان سايت اپوزيسيون، و نه سايت تجارتی و اينجور چيز ها فعاليت می کند، ولی خواهان آن است که افراد کمتری، به جز مراجعان آن سايت، در جريان آنچه به نفع مردم است قرار گيرند، اساساً خود به خود، خود را در صف سايت های تجارتی و يا بدتر از آن قرار داده است، و ثابت کرده است که منافع ناچيز خود را بر منافع خلق ترجيح می دهد. يعنی به زبان ساده، شايستگی نام سايت اپوزيسيون مردمی را ندارد، و همکاری با آن فاقد مشروعيت است.

انتشار مقاله ی حاضر هم فاصله ی زمانی با آن دو سايت ( و سايت ققنوس) نداشت. ضمناً شما در ايميل خودتان نوشته بوديد که آن چند روز را در سفر بوده ايد، و به همين دليل بود که من نوشتم «در غياب مسئول سايت». که حالا البته با توضيح شما قضيه فرق کرد....