Skip to main content

به نظر من این قضیه کوبانی

به نظر من این قضیه کوبانی
Anonymous

به نظر من این قضیه کوبانی صرفا یک پروپاگاندای تبلیغاتی از سوی بعضی رسانه ها به منظور زیر سوال بردن دولت ترکیه علیرغم نقش انسان دوستانه این دولت در پناه دادن به آسیب دیدگان وقایع داخلی سوریه و یا مقاصد دیگرکه فعلا بر ما نامعلوم است، می باشد. آنچه در عین العرب یا کوبانی اتفاق می افتد یک فاجعه انسانی نیست چرا که منطقه از سکنه غیر نظامی کاملا تخلیه شده است و درگیری بیشتربه مثابه رقابت بین دو گروه شبه نظامی می باشد که قصد تسلط به قسمتی از خاک سوریه را دارند. اگر دفاع از مردم کرد کوبانی امری پسندیده باشد، دفاع از مردم بی پناه حمص و حما و حلب که آماج انواع حملات ارتش خونخوار بشار اسد می باشند به مراتب مهمتر است. این در حالیست که در حال حاضرنه رسانه های غربی و نه دایه های مهربان تر از مادر، کوچکترین اشاره ای به آن نمی کنند.

اگر کوبانی هم اکنون مورد تاخت و تاز وحشیان داعش قرار گرفته است، نتیجه بلند پروازی ها و خیانت رهبران آن به مردم سوریه می باشد که در اتحادی خائنانه با دولت اهریمنی بشار اسد، سرنوشت جزائر از هم جدای کرد نشین سوریه را به سودای استقلال، از سایر مردم آزادیخواه سوریه جدا کرد و نسبت به رنج آنان راه بی اعتنایی را پیش گرفتند.
همانطور که همتایان عراقی شان هم با پیوند جنایتکارانه با داعش، راه اشغال موصل را باز گذاشتند تا به خیال خامشان کرکوک را برای همیشه به چنگ بیاورند و با جدا نمودن سرنوشت خود از سایر مردم بلادیده عراق رویای استقلال بپرورانند.
حال آنچه در جریان است استفاده تهوع آور تفکر فاشیستی موجود در در فضای سیاسی ایرانیان از این فاجعه تخیلی برای کوبیدن نه فقط دولت ترکیه، که به هدف کوبیدن چماقی دروغین است بر سر هر آنچه نشانی از ترک دارد.
دفاع از مردم عادی و همدردی با آنان در شرایطی که گرفتار مصیبت جنگ هستند چه کرد باشند و چه غیر کرد، عکس العملی طبیعی برای همه مدعیان بحق انسانیت است ولی این باعث نمی شود که نقش ویرانگر رهبران کرد را درهمه اتفاقاتی که در حال حاضر در سوریه و عراق در حال وقوع می باشد، فراموش کنیم و آنان هستند که از متهمان اصلی این فجایع هستند. همانطور که در ایران و تر کیه شاهد بوده و هستیم. این نقل قول از خالد عزیزی دبیرکل حزب دموکرات کردستان ایران در کمتر از 20 روز پیش نمونه ای از همان نقش رهبران خیانت پیشه کرد می باشد که همیشه در بزنگاه های تاریخی خنجراز پشت زده اند.«ما در زمانی به سر می‌بریم که هم پیشمرگ مسلح داریم و هم هزاران عضو و هوادار مان در داخل مسلح هستند، در واقع چگونگی آغاز مجدد جنگ مسلحانه موضوع گفتگوی داخلی ماست و هنوز تصمیم نهایی در این خصوص به شیوه سابق گرفته نشده است.» به نظر شما هدف اسلحه این پیشمرگان مسلح در داخل ایران چه کسانی خواهند بود؟
شکی نیست طراحان تبلیغاتی فاجعه و حماسه تخیلی کوبانی به دنبال کسب منافع سیاسی خود می باشند، ولی متاسفم برای کسانیکه سر خود را مانند کبک در برف فرو برده اند و نمی توانند واقعیاتی چنین عیان را ببینند.