Skip to main content

جناب تایمار اورملو تنها نکات

جناب تایمار اورملو تنها نکات
Anonymous

جناب تایمار اورملو تنها نکات قابل جواب دادن در نوشته یتان این است که میفرماید مخالفت با شما برای من معروفیت به بار می اورد شاید در حدود تصورات شما انسانها اینطور معروف میشوند .و بعد میگویید من پشت هویت جعلی سنگر گرفته لجن پراکنی میکنم. اولا من شخصا اشنایی چندانی با شما ندارم و فکر نکنم غیر دوستان خودتان اشخاص دیگری از وجود شما مطلع باشند. دوما من چطور میتوانم معروف شوم در حالی که جعلی هستم یعنی شهرت را برای کسی که وجود ندارد چطور میتوانم بخواهم. من احتیاجی به شهرت ندارم هر جا لازم باشد خواهم نوشت.قبل از شما و در همین مقاله بر تروریست بودن افراد مبارز در انجا دهها بار تاکید کردم

شما انتظار دارید که هویتم را مثل مباحثات علمی در سویس اشکار کنم ما در کشور دیکتاتور زندگی میکنیم که به من حق پنهان کردن هویتم را میدهد هویت جعلی را کسی دارد که هر روز فکر عوض میکند و هدف مشخصی ندارد نه من که همیشه اذربایجانگرا بودم.


در مورد تورکیه هم اگر شما 2 سال پناهنده بودید من 6 سال زندگی کردم. افاضات شما در گروه دفاع از غرب اذربایجان را همه دیده اند. چیز مخفی نیست که من را به ان حواله میدهید. نوشته های شماتا گلو در زبان عثمانی فرو رفته است کسی که اینقدر ادعای حساس بودن به اذربایجان دارد چطور ذره ای ارزش برای زبان ملت خودش قائل نیست. مقالات علمی شما کپی افاضات نخ نما شده جناب پورپیرار است که ارزش علمی ندارد هموطن گرامی.
http://qaraqasqa.blogspot.com/2013/01/blog-post_6.html

شما میفرمایید یک سطر مبنی بر برتر دانستن تورک بر دیگران پیدا کنم ، معلوم است که معنای پانتورکیزم را هم نمیدانید پانتورکیزم برتری جویی نیست یکی دانستن فرهنگ و زبان و تاریخ تمام جهان تورک است که شما دقیقا همینطور فکر میکنید. علامت بوزقورد هم هیچ ربطی به فرهنگ اذربایجان ندارد گرگ در تمام ادبیات اذربایجان منفور و نشانه شر بوده است. الچی بی که شما ان را مرحوم خطاب میکنید کسی جز یک بیسواد امی نبود که گند زد به فرهنگ و سیاست اذربایجان .