Skip to main content

بابک عزیز ممنون و متشکر خوب

بابک عزیز ممنون و متشکر خوب
Anonymous

بابک عزیز ممنون و متشکر خوب شد که شما وارد بحث شدید و من دیگر مجبور نیستم با دیواری به نام آذرگون حرف بزنم که معلوم نیست در کدام خیابان و بدست که بنا شده است. این وجود نازنین و آن مقام شامخ علمی وقتی دید اتهاماتش دوزاری است مانند همه سفسطه گران اتهام دیگری مطرح کرد و از میان صدها نوشته و حداقل یکی دو هزار صفحه رفت و مطلبی از پنج سال پیش آورد که گویا من از روی دست پور پیرا نوشته ام . اصلا من همه نوشته هایم را از روی دست پروفسور زهتابی و پورپیرا نوشته ام تو را سنه نه مگر اینجا محفل نقد کتاب است . آمدی اتهامات نا بجا به من و حرکت ملی می زنی بعد می بینی نشد سفسطه می کنی . آقا ما حسرت بدل ماندیم یک نفر با سواد که سرش به تنش بیارزد بیاید لااقل ایرادی بگیرد که وارد باشد من هم بروم حداقل دو صفحه مطلب بخوانم تا بتوانم جواب بدهم .واقعا دشمنان این حرکت............... و

چقدر ما بیچاره ایم که مجبور در این سطح نازل حرف بزنیم .نه الف بای سیاست را بلد است ، نه جامعه شناسی می داند نه سابقه کار سیاسی دارد نه تاریخ می داند و نه ادب و اخلاق . یکی نیست بپرسد اگر مرا کسی نمی شناسد جز دوستانم ! پس تو از کجا می شناسی که از میان صد ها نفرفعال ملی و دهها نویسنده و صدها فعال سیاسی میایی و مرا نشان می کنی ؟
بار الها پروردگارا لااقل یک دشمن دانا بفرست من از دنیا ناکام نروم ! در ضمن این خانم یا آقا ..... در مورد مرحوم ائلچی بی چنین گستاخانه اظهار نظرمی کند زهی تاسف و تاثر که این دشمنان بی سواد آزربایجان حتی به کوچکترین اصول ادب و اخلاق نیز مقید نیستند.