Skip to main content

مدیریت محترم سایت ایرانگلوبال

مدیریت محترم سایت ایرانگلوبال
Anonymous

مدیریت محترم سایت ایرانگلوبال با تشکر از انتشار مقاله من دیروز کامنتی در جواب جناب تایماز و دوستان نوشتم که متاسفانه منتشر نشدالبته تکرار اینجا مینویسم ممنونم.
اما تا جای که به یاد دارم نوشته بودم:
اولا جناب تایمار شما و دوستام محترمتان موضوع مقاله دو صفحه ای من نبودید و نیستید و اگر اسمی از شما در یک جمله مقاله وجود دارد به خاطر خط مش شما در صحبتهایتان در کمیته غرب اذربایجان است و من خواستم افراد منتسب به ان خط مش را برای خوانندگان مسال بیاورم و اگرنه ارزش دیگری ندارد و هیچ جای این مقاله انتقاد از شما نیست اصلا موضوع بحث چیز دیگری است. البته که اینکه این کمیته خود چیست جای سوال است ..
در درجه بعدی شما متاسفانه نه کاری با مقاله ای که نوشتم و نه کاری با کامنتی که من نوشتم دارید و اصولا هیچ اشکالی و یا انتقادی که مربوط به مقاله باشد مطرح نکردید

کلا دو کامنت نوشتید در یکی من را متهم کردید که با نوشتن اسم شما قصد معروفیت دارم در کامنت بعدی هم گفتید که به دنبال رهبریت هستم و بعد از مجسمه اتاتورک و این حرفهای عحجیب و غریب نوشتید. کاملا معلوم است که مشغولیت ذهنی شما چیزی غیر از این مسائل نیست. تمام حرف و سخن شما در اطراف این مسائل چرخ میزند . ریاست و رهبریت و معروفیت این حرفها.
چه لجن پراکنی جناب تایماز کجا لجن پراکنی شده است مرد دانشمند. من اسم شما را در ردیف کسانی قرار دادم که مشکل ترور در غرب اذربایجان را تبلیغ میکنند مگر اینگونه نیست؟؟ ایا دروغ است؟؟؟ پیداست که مقاله را هم مطالعه نکردید.
در ادامه خودتان یا دوستانتان مسئله زبان فاذری را مطرح میکنید که باز هم ربطی به موضوع مطرح شده در مقاله ندارید اصولا مشکل شما و دوستانتان مشخص نیست. کلا اینکه به دنبال چه هستید هم چندان معلوم نیست.
اونجه ، دویارلی ، توم اینها کلمات مربوط به زبان ما نیست که فقط در دو سطر نوشته به ان اشاره کردید و در مقاله ای که لینکش را در کامنت گذاشتم اورده اید . و دلیلی که ان مقاله را مطرح کردم این بود که سطح علمی شما و طرز تفکری که به ان وابسته هستید را برای خوانندگان اشکار کنم و بس.
بنده دانشجوی زبان و ادبیات تورکی دانشگاه بین المللی قبرس بودم و حالا هم دانشجوی زبانها و فرهنگهای مردم خاورمیانه در امریکا هستم و با ایمیل دانشگاه مطالبم را به سایت ایرانگلوبال فرستادم. و دلیلی نمیدانم که ورود فله ای کلمات از تورکیه به اذربایجان و خط مش غیر علمی امثال شما که اطلاعات زبانی و تاریخیتان از ماهواره است را تایید کنم. دلیل اوردن لینک این مقاله از شما در کامنت را هم به مننظور نشان دان سواد شما بود که کامنتهای عجیب و بی ربط میگذاریدو نه چیز دیگر.
بقیه سخنانتاان هم ارزش معنوی شخصی برای خودتان دارد نه برای خونندگان . و در مورد الچی بی هم بی سوادی سیاسی و علمی او اضهر من الشمس است.