Skip to main content

آقاى ناصر پاك نژاد ميگويد:

آقاى ناصر پاك نژاد ميگويد:
Anonymous

آقاى ناصر پاك نژاد ميگويد:
"ازتفکرتجزیه طلبی بوی دشمنی و خون استخراج میشود. ازاین تفکر خارج شوید."

اين تهديد ملت كورد كوردستانى (نه قوم ايرانى) را نميترساند. كوبانى شاهد است. و ادعاى اينكه ما صاحبان اصلى ايران هستيم هم ما را فريب نميدهد. اگر صاحبان اصلى ايران بوديم به همه اشكال در صدد نابودى و انكار ما بر نمى آمدند.

بعد لطفا بگوييد شما چطور ما را به ماندن در ايرانى ميكنيد كه خود قادر به زندگى در آن نيستيد. نه كه اين كشور آنقدر دمكراتيك است كه ما مطلقا هيچ مشكلى نداريم.

لطفا اول "ايران' را دمكراتيك كنيد (البته به جهد و خون خودتان) بعد ما را به ماندن دعوت كنيد. در ضمن همين تهديتان كه "جدايى بوى خون ميدهد" معلوم است كه طرفداران اين سياست قرار است همه افكار جدايى طلبانه را به خون بكشند. بنابرين ميماند تا ببينيم كه آيا طرفداران تماميت ارضى پتانسيل دمكراتيك بودن دارند؟! كه جواب خود

پيداست.

در ضمن ملت فارس چه اصرارى دارند كه ما و ديگر ملل اين جغرافياى سياسى با آنها و تحت تسلط آنها بمانيم. برو بجاى يك جغرافياى سياسى يك كشور ملى با همتباران فارستان ايجاد كنيد و بجاى اختصاص توانايهاى خود به سركوب ما، آنرا صرف پيشرفت خود كنيد و گوى سبقت را از آمريكا و اروپا و چين و ژاپن بگيريد. بريد با فارسهاى افغانستان و تاجيكستان يك كشور ملى و واحد بر پا كنيد. ما با شما برادرى و همخانگى نميكنيم مگر بزور است.

لطفا از خانه ما ملتهاى كوردستان، احواز، آذربايجان، بلوچستان، گيلان، لورستان، توركمنستان، مازندران، و تالش بدون جنگ و خونريزى بيرن برويد و بريد كشور خود را آباد كنيد و بگذاريىد ما هم كشور خود را برپا و آباد كنيد و لااقل جايى براى برادرى باقى بگذاريد.

در رابطه با سعادت ملى: ما از اين "سعادت ملى" از همان زمان كوروش گرفته تا صفوى و پهلوى و ج. ا. سهممان كشتار و نابودى بوده است. فارسها خودشان براى "ايران دمكراتيك" هيچ مبارزەاى نميكنند و ميخواهند ما كوردها و ملل ديگر براى "دمكراسى در ايران" مبارزه كنيم و آخرش هم از آن سهمى بجز سركوب و كشتار نبريم. دوران طفوليت سياسى كوردها خيلى وقت است ديگر به سر آمده و ترفندهاى ما همتبار و ايرانى و برادر هستيم، يا ايرانى اصيل هستيم به سر رفته است.

كوردستان خانه كورد است و نخود، نخود، هر كس رود خانه خود.