Skip to main content

یازیش عزیز

یازیش عزیز
دنیز ایشچی

یازیش عزیز.
الف) من اینجا راجع به یک مساله روز صحبت می کنم. مطمن باشید در سالگرد جنبش مشروطه، فرقه دموکرات، اشغال قره باغ و دیگر مسائل ملی تاریخی من در جاهای دیگر موضع گرفته و عکس العمل نشان می دهم. مقالات من بیشتر به مسائل مشخص روز برمیگردد که با هدف تاثیرگذاری مشخص روزانه نوشته می شوند.

ب) مقاله من در مورد فریدون روحانی تحت عنوان " تضعیفش نکنید که اصول گرا نیست".
من حدث می زنم که شما زحمت زیادی به خود نداده و مقاله را نخوانده اید. مقاله من در به طنز و سخره گرفتن موضع سازمان اکثریت نسبت به آقای روحانی در یکی از مقالاتشان نوشته شده است. این تیتر در واقع طنز وار به این مساله اشاره کرده و متن مقاله چنین موضع سازمان اکثریت را تا آنجائی که توان قلم من اجازه می دهد به شدت تنقید کرده است.

لازم به اشاره می دانم که اشاره بکنم که من خودم متعلق به نسل فدائیان خلق هستم و چنین فرهنگی در میان ما هست که موضع سازمان و یا طیفی را که به آن متعلق هستیم و یا خود را به آن نزدیک می دانیم بی رحمانه نقد بکنیم. لطفا به مقاله قبلی من تحت عنوان "بازنگری اطلاعیه سازمان فدائیان اکثریت در قبال اسید پاشی ها" مراجعه کنید.
آیا شما هم این قابلیت را در خود، سازمان های سیاسی که هوادار آن هستید و یا طیف روشنفکران ملی گرای خود می بینید که بتوانند خود را به صلابه نقد بکشند؟ آیا شما به خود اجازه می دهید باورمندیهای خود و سازمان های ملی گرای دیگر مشابه را زیر سوال برده و نقد نمایید؟
از توجه تان به نوشته من سپاسگزارم.