Skip to main content

اندازه ی بی منطق سخن گفتن

اندازه ی بی منطق سخن گفتن
آ. ائلیار

اندازه ی بی منطق سخن گفتن نویسنده حد و مرزی ندارد:
1- به من اتهام سیاسی "مارکسیست-لنینیست" میزند. همه نوشته های من نشان میدهد که ربطی به این مکتب ندارد. با تمام احترامی که به کمونیستها دارم.
2- همانطور که از تلاشهای فرهنگی جواد هیئت ناسیونالیست در برابر ناقضان حقوق زبان مادری دفاع کردم از حق مارکسیست-لنینست ها هم در برابر سخنان نادرست ناسیونالیسم کور- دفاع میکنم.
3- نوشته ام درمقاله ام- که رئیسی ربطی به کمونیستها ندارد . او کسی بود که چندین بار نظرات خود را عوض کرده است. اگر قصد جویا شدن نظر یک کمونیست را در مورد کاریکاتور دارید و هدفتان پروپاگاند و فریب علیه کمونیستها نیست چرا بجای رئیسی که کمونیست نیست به
نظریات یک کمونیست و رهبر سازمان کمونیستی مثل اشرف دهقانی رجوع نمیکنی؟ او که هم کمونیست است و هم دراین مورد نظر داده. ببین چه گفته.
.

نویسنده بدون توجه به این مسایل باز شروع کرده بدون اصول و منطق هرچه خیالات دارد
بیرون میدهد
4-من هرعقیده ای داشته باشم بخودم مربوط است . به کسی هم اجازه نمیدهم به من بگوید چه کنم یا نکنم.

اما تبلیغ کشتار -بدون توجه به عقیده و نیت طرف- در سایت مجاز نیست. «عبارت تقابل خونین اجتناب ناپذیر» با مخالفان نظری درسایت تبلیغ آشکار خونریزی ست . و ممنوع.
5-سایت اصول دموکراتیک و خط قرمز خود را قبلاً اعلام کرده ، تبلیغ خشونت و خون ریزی و کشتار خط قرمز ماست .
6- استعمال عبارت «دیکتاتوری پرولتاریا» نشان میدهد که درکی از مفهوم مارکسیستی مقولات این مکتب ندارید.

7- ما آگاهانه به ناسیونالیستها کد سایت را داده ایم که نظریات خود را منتشر کنند.نه تنها به آذربایجانی ها بل به عربها و کردها نیز داده ایم. این هم براساس اصول دموکراتیک سایت داده شده و من هم نه تنها با آن مخالف نبودم بلکه این کار را از اصول دموکراتیک میدانستم و میدانم. اما با رعایت خط قرمز که قبلاً بین خود و دیگران آنرا اعلام کرده ایم.
بنابراین اتهام «اعمال دیکتاتوری» که عنوان کرده اید -با در دست داشتن کد سایت-سخن نسنجیده و بیفکری ست.
8- یک سایت آذربایجانی را نشان دهید که به نویسنده ای فارسی زبان کد سایت اش را داده باشد. به یک فارسی زبان ناسیونالیست. که نظرات ناسیونالیستی خود را منتشر کند. و نه اینکه تبلیغات خونریزی و خشونت کند.

9-کسی که توجهی به احترام منطق سخن ندارد نمی شود با او دیالوگ داشت.