Skip to main content

اسماعیل خوئی، آخوندتر از هر

اسماعیل خوئی، آخوندتر از هر
Anonymous

اسماعیل خوئی، آخوندتر از هر آخوندی قصاص قبل از جنایت کرده ست.

اسماعیل خوئی، آخوندتر از هر آخوندی قصاص قبل از جنایت کرده ست. هرآن اقدامی که چریک ها در فردای انقلاب بهمن انجام دادند ردیه ایست بر این ادعای جناب شاعر فیلسوف سیاستمدار ما که می فرماید: " چپ در ایران . . . اگر به فرمانفرمائی میرسید ما میتوانستیم پول پوتیسمی بدتر از آخوندها راه بیندازیم." کارنامه چریک ها پس از انقلاب چیزی نبود جز احترام به آزادی و برآوردن خواست توده های زحمتکش: سازماندهی شوراهای خلق در ترکمن صحرا، جانفشانی در راه برآورد اهداف خلق کرد مبنی بر "دمکراسی برای ایران و خودمختاری برای کردستان." این چریک ها و نیز مجاهدین بودند که بمحض رهائی از زندان های شاه بسازماندهی درمقابله با اقدامات غیردمکراتیک خمینی پرداختند و درین راه ازجان خود مایه گذاشتند واین انتظاری بود که از متحدین امروزی شما میرفت ولی دیدیم که چگونه سلطنت طلبان بهمراه شاهنشاهشان فرار را بقرار ترجیح دادند و از هیچ کمکی برای بقدرت رسیدن خمینی فروگذارنکردند که ازین دست بود تسلیم کامل ارتش و سرسپردگی ساواک به خمینی.
کشف جدیدتان هم مبنی بر"آزادی برای فرد و دادگری برای جمع" بر شما مبارک باد. این در واقع برآیند پسامدرنیسم است که تعریف گروهی انسان ها را کافی نمیداند و خواستار توجه به جایگاه فرد در جامعه است و این تنها در سایه تجارب یک صد ساله سوسیالیسم و نیز سوسیالیسم بوروکراتیک میسر بود و نه حیالپردازی های شاعرانه شما درباره انقلاب و سوسیالیسم. ازین رو باید در استفاده از واژه "ما" کمی خودار باشید که هرگز نه عضو سازمانی بودید ونه نمایندۀ چریک ها.
ولی از همۀ این ها که بگذریم آیا حاضر هستید بعنوان سپاس ازین فعال جنبش ملت آذربایجان که مصاحبه شما را درین سایت قرارداده ست "حق تعیین سرنوشت" برای ملت های ایران را بپذیرید و بدان گردن نهید؟ با سابقه ای که در مقام سرپرستی تشکیلات سلطنت طلبانه آذربایجان و تعهد آن به تمامیت ارضی ایران دارید، بعید می دانم که دمکرات بازی های شما بچنین پویائی و رشدی رسیده باشئ.