Skip to main content

جناب «ناظر » این شخص -اوجالان

جناب «ناظر » این شخص -اوجالان
آ. ائلیار

جناب «ناظر » این شخص -اوجالان ساوالان-یک آدم معمولی مذهبی مثل همسایه من مشد علی بقال است یا عمله ناشی رژیم که مردم را برای همکاری با حکومت فرا میخواند در جلد استقلالچی:
(..... همکاری با رژیم جمهوری اسلامی ایران جهت ضربه زدن هر چه بیشتر به تروریست های کرد و همکارانشان، عضویت گسترده در شهرها و روستاهای آذربایجان غربی در سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و حتی همکاری داوطلبانه و جدی با اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران! .....) به نقل از کامنت تبریزی که از متن مقاله نقل کرده است.
جناب « ناظر»شما که ناظرید پس چرا
پاراگراف بالا که ماننندهایش در متن کم نیست ظاهر میشود نظارت تان غایب میشود؟!
و با این جمله از او دفاع میکنید:«مطلب فوق نوشته یک آذربایجانی وطن دوست است ومثل نود درصد مردم ایران مذهبی ومسلمان است»
وطن پرست شما عمله ی حکومت است؟

که ایران را ویران کرده اند؟ داغش 57 وطن پرست است؟
فقط 100 نفر اعدامی زن در زندان اورمیه است. این نشانه ی ویرانی خانواده ها و جامعه نیست پس چیست؟ اینان وطن پرست اند یا نفت پرست؟ وطن را برای پول نفت اش نمی پرستند؟ حامیان «وطن پرستی، توسط اسید پاشان و دارپرستان»را هم دیدیم. ..
این مملکت تبدیل به گنداب شده آدمهایی که هر را ار بر تشخیص نمیدهند و کمر بر عملگی جلادان بسته اند سرنوشتی بهتر ازاین نمی توانند داشته باشد. در چنین چاه توالتی بعید نیست که با اسید چهره ی بانوان را آرایش کننند .
زن را به دار میکشند یا کمک اش میکنند دو باره به زندگی سالم برگردد؟
وطن پرست های شما عمله های این نیروی جلاد اند؟ کسانی که در خدمت این جلادان قرار میگیرند وطن پرست اند؟ با دار و درفش و گلوله و اسید وطن پرستی چه سنخیتی دارد؟ ... نگویم که نگفتنم بهتراست.