Skip to main content

قسمتی از2مقاله دیگر از

قسمتی از2مقاله دیگر از
Anonymous

قسمتی از2مقاله دیگر از اوحالان ساولان

ارسال24 ساعته تشعشعات پارازیت ماهواره ای از سوی رژیم جمهوری اسلامی ایران و تهدید سلامتی 35 میلیون تورک آزربایجانی در ایران
اوجالان ساوالان
حاکمیت ضد تورک و نژادپرست جمهوری اسلامی ایران در شهرهای آزربایجان جنوبی با ارسال بی امان امواج 24 ساعته پارازیت بر روی فرکانسهای ماهوراه ای، سلامتی 35 میلیون تورک آزربایجانی را تهدید می کند. خطر ارسال مداوم پارازیت بر روی فرکانسهای شبکه های ماهواره ای در شهرهای آزربایجان جنوبی، تبریز، اورمو، زنگان، همدان، تهران، کرج و به ویژه اردبیل و خطر آن در تهدید شدید سلامتی انسانها توسط رژیم جمهوری اسلامی ایران نکته ای بسیار مهم و حیاتی است و نقض صریح حقوق بشر است و باید آن را محکوم کرد و نباید آن را سرسری گرفت.
حدود دو سال است (از مرداد سال 1391) که رژیم جمهوری اسلامی ایران به دلیل جلوگیری از نگاه کردن مردم به شبکه های تلویزیونی ماهواره ای، مخصوصا تلویزیون سیاسی تورکی آزربایجان جنوبی "گوناز تی وی" که دربارۀ حقوق اساسی ملت مظلوم تورک ایران و به ویژه ملت تورک آزربایجان، و مسائل مهمی چون زبان مادری، خشک کردن عمدی دریاچۀ اورمیه به دست رژیم جمهوری اسلامی و تهدید جان و زندگی میلیونها انسان تورک و غیر تورک و نیز خطر تروریسم کورد برای آزربایجان و امثالهم و بیدارسازی گستردۀ ملت تورک ایران، گاه به گاه برنامه پخش می کند، به طور تمام وقت و 24 ساعته پارازیت می اندازد. این در حالی است که طبق تأکید متخصصان و دانشمندان «شدت امواج الکترونیکی که دستگاههای ارسال پارازیت ماهواره ای پخش می شوند، از حد معمول بسیار بالاتر و برای انسان خطرناک است . نکتۀ مهم در این میان فاکتور "مدت و زمان برخورد این امواج به بدن انسان است" طبق نظر دانشمندان هر چه این امواج مدت بیشتری با بدن برخورد داشته باشد، خطرناک تر خواهند بود. از طرفی زمان برخورد این امواج هم آثار خاص خود را به دنبال دارد. مثلاً برخورد امواج به بدن در زمان خواب، احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می دهد». نگارنده خود به عینه شاهد است که در کل شهر اردبیل 2 سال است که رژیم جمهوری اسلامی ایران امواج ماهواره ای را بدون وقفه 24 ساعته می فرستد و سلامتی بیش از یک و نیم میلیون نفر را در خطر جدی قرار می دهد. در حالی که اگر قصد و غرض رژیم صرفا جلوگیری از نگاه کردن به کانالهای ماهواره ای خاص است، طبیعتا در زمان نیمه شب (از ساعت 12 نیمه شب به بعد) که کسی تلویزیون نگاه نمی کند باید ارسال این امواج مضر قطع شود در حالی که بعینه شاهد و ناظریم که این کار به هیچ وجه صورت نمی گیرد و امواج 24 ساعته و در تمام ساعات شبانه روز فرستاده می شوند!!! هدف چیست جز نسل کشی آرام و بی سر و صدای ملت تورک آزربایجان؟! آیا می توان به این امر به این مهمی بی تفاوت ماند؟