Skip to main content

دختران تقریباً ۱۲ تا ۱۶ ماه

دختران تقریباً ۱۲ تا ۱۶ ماه
Anonymous

دختران تقریباً ۱۲ تا ۱۶ ماه زودتر از پسران دندانهای دائمیشان بیرون میآید. و از دید جنسی نیز تنها ۱۲ تا ۱۶ ماه از پسران پیشی میگیرند ونه ۴ تا ۵ سال.
برای بدست آوردن دیپلم دبیرستان، هر دانش آموزی موظف است تعداد مشخصی دروس لازم را پشت سر بگذارد. اگر دروس ریاضیات، فیزیک، شیمی، مثلثات و جبر از سالهای دبیرستانی برداشته شود، در این صورت باید از دیپلم ادبی صحبت کرد که این هم خود شرایط لازم خودش را دارد. پس از این، نام آن را نمیتوان دیپلم گذاشت.
در این حالت، دختران با دیپلم ناقص نمیتوانند وارد کنکور شوند ودر نتیجه آنها به خیل نیمه سوادان اضافه خواهند شد. اگر اشتباه نکنم، این تعداد دختران که از ورود به دانشگاه محروم میشوند باید بوسیله پسران جانشین شوند. پسران جانشین شده یا باید سوادی برابر با دختران کنارگذاشته شده را داشته باشند تا بتوانند کنکور را موفق پشت سر نهند و یا

باید سطح کنکور را پائین آورد. اگر حساب دو دوتا کنیم، همان تعداد دختران فارغ تحصیلی که نتوانسته بود وارد بازار کار شود، به همان تعداد، پسران فارغ تحصیل تیز نمیتوانند وارد بازار کار شوند.
پس اتّخاذ چنین روشی برای بیرون راندن هر چه بیشتر دختران از محیط دانشگاهی نمیتواند بازار کار را بسود جویندگان کار دگرگون دگرگون کند.
هدف میتواند تنها خانه نشین کردن بیشتر دختران باشد. و این آرزو با بکار بردن ابزارهای گوناگون، در راه است.