Skip to main content

ناظرعزیز، رفقای خوب

ناظرعزیز، رفقای خوب
Anonymous

ناظرعزیز، رفقای خوب
چند نکته را به عرض شما برسانم
1 - ملت کورد ملتی تحت ستم است و برای رهایی از ستم ملی به جنگ روی آورده است چون در ایران و ترکیه امکان فعالیت سیاسی نیست.
2 - احزاب کرد احزاب تروریستی نیستند بلکه دولتهای ایران، ترکیه، سوریه و عراق تروریست هستند که ملت کرد را با پیشرفته ترین سلاحها کشتار میکنند. جنگ کردها جنگی انقلابی و برحق علیه اشغالگران ترک، فارس و عرب است. تا زمانیکه کردستان آزاد و مستقل نشده این جنگ ادامه خواهد داشت.

3 - پیشمرگان در جنگهای کردستان هیچوقت، تاکید میکنم هیچوقت سر پاسداران اسلامی یا نظامیان را نبریده اند. من ده سال در کردستان پیشمرگ بودم و شاهد اتفاقات بودم.
پیشمرگان کومه له انسانی ترین رفتارها را با جنازه های افراد دشمن و اسرای جنگ داشتند. حزب دمکرات کردستان که ..... ضد دمکراتیک ترین حزب کردستانی هم علیرغم تمامی بی پرنسیبی هایش هیچوقت سر نظامیان و پاسداران را نمی برید چه بماند به پژاک که از اصول بین المللی جنگ پیروی میکند
پاسداران جمهوری اسلامی در چند سال اول بعد از انقلاب خودشان گاها سر، گوش و بینی جنازه های کشته هایشان را می بریدند و آنها را در شهرهای فارس به مردم نشان میدادند تا از آن بهره برداری سیاسی کنند، مبارزه حق طلبانه کردها را لکه دار کنند و مردم ساده لوح را بر ضد کردستان تحریک کنند. پاسداران در خاطرات شان از جنگ ایران - عراق بارها اشاره کردند که سر سربازان عراقی را می بریدند تا در صفوف ارتش عراق ترس و وحشت ایجاد کنند.
ناظر گرامی شما هم لطفا تیلیغات دولت اسلامی ایران را در اینجا تکرار نکنید و هیچگونه مدرکی هم جهت اثبات ادعای خود ندارید.
4 - بلی، واقعیت این است که متاسفانه احزاب کرد اکنون ادعای ارضی به بخشی از آذربایجان غربی، شهرهای ارومیه، قوشاچای، سلماس، خوی، ماکو و بازرگان میکنند. البته افراطی های آذربایجان هم ادعای ارضی به بخشهایی از کردستان مانند مهاباد، بوکان، سقز، بانه و سردشت میکنند.
(اضافه شود که در جنوب آذربایجان غربی کردها زندگی میکنند و متعلق به کردها است. اشاره به این واقعیت پانترکیستهای توسعه طلب را ناراحت میکند)
متاسفانه در چند سال گذشته اختلاف کرد و ترک به شیوه سیاسی حل نشد. طبیعی است که در اولین خلا سیاسی در منطقه آغاز خواهد شد. ما آذربایجانیها نباید دست روی دست بگذاریم، ما باید از هم اکنون خود را به جنگ آماده بکنیم و اقدامات و برنامه های لازمه را تدارک یا آماده کنیم . اکنون مبارزه ما با کردها به شیوه سیاسی و روانی است. امید است ناسیونالیستها و افراطیون کورد و تورک دست از سیاستهای توسعه طلبانه برداشته و روابط دوستانه ما بین ایندو ملت ستمدیده برقرار شود.
5- اختلاف ارضی با کردها نباید ما را به سوی اتحاد با فاشیستهای اسلامی ایران بکشاند. ما تورکها نباید به آلت دست دولت اشغالگر و فاشیست ایران تبدیل شویم. ما نباید از ترس روباه به گرگ درنده پناه ببریم و به چاپلوسی جنایتکاران اسلامی و اشغالگران سرزمین مان بپردازیم. حزب توده و چریکهای فدایی خلق- اکثریت بخاطر مبارزه با امپریالیسم با جمهوری اسلامی متحد شدند و هزاران انقلابی کمونیست و غیرکمونیست را لو داده و به اعدام سپردند. فاشیستهای اسلامی بعد از سرکوب مخالفان به سرکوب توده ای ها و اکثریتی ها پرداخت. ناسیونالیستهای آذربایجان از این تجربه درس نگرفتند و حالا میخواهند جهت سرکوب"تروریسم کرد" ملت ترک را تسلیم تروریسم جمهوری اسلامی کنند تا جمهوری اسلامی پایه های سلطه اش را در آذربایجان محکمتر کند.
ناسیونالیستها و پانترکیستها با پناه بردن به سپاه اسداران و جنایتکاران اسلامی جهت مقابله با کردها به اشتباه سیاسی بزرگی مرتکب شدند که نتیجه آن ضعف و شکست جنبش ملی، دمکراتیک و رهایی بخش آذربایجان جنوبی است. ملت تورک نمی تواند اشتباه و ضربه نابود کننده این جریانات انحرافی را فراموش کند یا ببخشد.