Skip to main content

بند تنبانی آن قدرها هم واژه

بند تنبانی آن قدرها هم واژه
Anonymous

..... آن قدرها هم واژه دور از ادب و تربیتی نبود که نقطه چینش کردید. بعد هم که من این صفت را درباره شخص بخصوصی به کار نبرده بودم! این لغت فکر نکنم ربطی به توهین و اتهام و مسموم کردن جو گفتگو و از این چیزها داشته باشد. شما ممکن است با نظر من موافق نباشید (به عبارت دیگر، شاید از نظر شما هر کس حکایت عاشق شدنش را گفت، اثری در سطح لیلی و مجنون و رومئو و ژولیت و .. از آب در می آید). البته اشکالی ندارد و این هم نظر شماست. اما نقطه چین نمودن دلبخواهی نوشته ی کامنت نویس غیرقابل توجیه است.

جهت استحضار، آیین نامه کامنت نویسی در صفحه شما به شرح زیر است. توصیه می شود قبل از فشار دادن دکمه بک اسپیس، چند باری آن را مطالعه و پیش خود تکرار فرمائید و اگر چنانچه آئین نامه مذکور جهت «دکور» است، آن را حذف کنید که خیال همه راحت بشود:

دوستان و خوانندگان عزیز، «صفحه شما» واقعا به شما تعلق دارد. هدف ما ایجاد محیطی دوستانه برای تبادل نظر است. آزادانه نقد، نظر، خبر، تفسیر، تحلیل و... بنویسید اما خواهش می کنیم بدون نام بردن از اشخاص حقیقی و حقوقی در کمال امنیت برای خود و دیگران فضایی ایجاد نمائید که بدور از توهین و اتهام و جوسازی و مسموم کردن محیط تبادل نظر باشد. توجه داشته باشید کامنتهایی که این موارد را در نظر نگیرند، منتشر نخواهند شد.