Skip to main content

به ناظربئی و آقای ش

به ناظربئی و آقای ش
Anonymous

به ناظربئی و آقای ش

آقای ش، تعجب میکنم که شما چرا تاکنون متوجه فعالیت صدها وبساید آذربایجانی به زبانهای تورکی، فارسی و انگلیسی نشده اید؟ دوست عزیز، اکنون بسیاری از آذربایجانیها وقتی وارد انترنت میشوند قبل از اینکه به سایت های فارسی نگاه کنند ابتدا به سایتها، وبلاکها و فیس بوکهای آذربایجانی شان سر میزنند. من شخصا بیش از سایتهای فارسی به سایتهای ترکی و انگلیسی مراجعه میکنم که مطالب غنی تر و اخبار موثق تری دارند

شما بهتر است کمی به اوضاع ملتهای تحت ستم در ایران دقت بفرمائید. مبارزات ملی در ایران اکنون قابل انکار نیستند و بجای این برخوردهای تحقیر آمیز به روشهای درست و عاقلانه در حل این معضل فکر کنید.
ناظربئی عزیز
شما جوابتان را از من گرفتید و حتی متوجه شدید که من بعنوان سوسیالیست آذربایجانی نه تنهااز استقلال ملی آذربایحان دفاع میکنم بلکه بیش از بسیاری از ناسیونالیستها برای تحقق دولت و کشور مستقل آذربایجان جنوبی تلاش میکنم.
مشکل شما این است که شما خودتان را جنبش ملی آذربایجان می نامید. شما پانترکیسم را مساوی با جنبش ملی آذربایحان می دانید و غیر از خودتان هیچ جریان دیگری را به رسمیت نمی شناسید. از اینرو هر کس به شما یا پانترکیسم انتقاد کند تصور می کنید که آقای منتقد، جنبش ملی آذربایجان را هدف قرار داده است و شما هم کورکورانه منتقدین را به دم فاشیسم فارس می بندید.
مطمئن باش که پانترکیسم در جنبش ملی و استقلال طلبانه آذربایجان بسیار ضعیف تر از کمونیستها و بسیار ضعیفتر از دیگر جریانات دمکرات، ناسیونالیست و سوسیال دمکرات آذربایجان است.
دوست عزیز، پانترکیسم بعنوان یک جریان فاشیستی در جنبش ملی آذربایجان که از فاشیستهای م ه پ ترکیه الگو برداری میکند هر روز که میگذرد ماهیت اش بیشتر به مردم آذربایجان روشن میشود. با پرچم فاشیستی و شکست خورده پانترکیسم نمی شود جنبش ملی و دمکرانیک آذربایجان را رهبری کرد.
پانترکیستها همه جریانات دمکراتیک و سوسیالیست را دشمن مسلکی و ابدی خود میدانند بخاطر همین پانترکیستها و ترکیه به دشمنی با فرقه دمکرات آذربایجان، حکومت ملی - دمکراتیک آذربایجان و پیشه وری کمونیست برخاستند. شما هرگز باور نخواهید کرد که ما کمونیستها مدافعین واقعی مردم آذربایجان و استقلال ملی آذربایجان هستیم.
فکر نکنید با وابسته دانستن سوسیالیستها به دولت ایران و فاشیسم فارس حقانیت پیدا می کنید. مردم چشم و گوش و عقل دارند و خدمات عظیم کمونیستها به آذربایجان را میدانند و زحمات و فداکاریهای بی نطیر تاریخی سوسیالیستهای آذربایجان را هرگز فراموش نخواهند کرد