Skip to main content

آقای جداری مقاله شما از روی

آقای جداری مقاله شما از روی
Anonymous

آقای جداری مقاله شما از روی دلسوزی نوشته است و همه میدانند که شما همیشه از حقوق ملل تحت ستم دفاع کرده اید اما متاسفانه آلترناتیو شما و استراتژی شما درست نیست و ملتها را به بیراه، بردگی و اسارت بیشتر می برد. چون اگر دولت و حاکمیت جدیدی بعد از رژیم اسلامی سر کار آید با سرعت ارتش و ارگانهای سرکوب را بازسازی و تقویت خواهد کرد تا هر جنبش رهایی بخش و دمکراتیکی را سرکوب کند. همانطوریکه جمهوری اسلامی در مدت یکماه ارتش را بازسازی کرد و در نوروز 1358 شهر سنندج را با خاک یکسان کرد و هزاران نفر را کشتار کرد.ما اجازه نخواهیم داد بار دیگر تاریخ تکرار شود.

آقای جداری ملتهای ظلم دیده همین الان آزادی و استقلال میخواهند. اگر ممکن باشد مثل کردهای عراق و کاتولانهای اسپانیا همین الانرفراندوم برگزار کرده و اعلام استقلال میکردند. اگر امریکا و غرب کمک بکنند باید از حمایت آنها در استقلال ملی ملل تحت ستم ممنون باشیم. مهم نیست چه کسی زمینه استقلال و عملی شدن آنرا آماده میکند مهم رفع ستم ملی است که همه انسانها دررفع ستم ملی نفع دارند. مشکل شما این است که رفع ستم ملی توسط کشورهای غربی و بورژوایی را نمی خواهید و یا دوست ندارید. در صورتیکه این عملی است و در 30 سال گذشته حداقل 30 ملت توسط بورژوازی ملی و امریکا از ستم ملی نجاتی یافتند و الان هم اصلا پشیمان نیستند. رفیق گرامی در دیپلماسی رابطه با کشورهای بورژوایی جرم و حرام نیست. در دیپلماسی کمک گرفتن از بورژوازی و اتحاد عمل با بورژوازی نه عیب است نه اشتباه است و نه به ضرر پرولتاریا. کسی که کار سیاسی میکند باید در دیپلماسی هم مهارت داشته باشد در غیر اینصورت در سیاست هم خواهد باخت .
آقای جداری گرامی ما اصلا و ابدا نباید منتظر تثبیت و تحکیم دولت و حکومت بعد از جمهوری اسلامی باشیم. چون ملتها ایچ امید و اعتمادی به رژیم آینده ندارند. از اینرو ملتها در صورت امکان باید در شرایط زیر اعلام فدارالیسم یا استقلال کنند.
1 - قبل از سقوط جمهوری اسلامی (مانند کردهای عراق، سوریه و ترکیه و مانند کاتالونها، کوبکها)
2- در شرایط ضعف دولت مرکزی ایران
3 - در جریان انقلاب سراسری و توده ای در ایران و خلاء سیاسی در ایران
4 – ضعف ایران در جریان جنگ با دولت خارجی

با تشکر
اسماعیل