Skip to main content

آقای جداری گرامی، شما

آقای جداری گرامی، شما
Anonymous

آقای جداری گرامی، شما بیشترسرنگونی طلب چپ هستید تا فعال ملی. مسئله ستم ملی در اولویت برنامه و کار شما نیست. شما نه طرفدار خودمختاری هستند نه طرفدار فدرالیسم و نه طرفدار استقلال ملی. با وجود این ایشان ستم ملی را محکوم میکنند و راه چاره را در سرنگونی رژیم می بینند. فکر می کنید و اصرار می کنید که اگر رژیم جنایتکار اسلامی برود، اگر رژیم جنایتکار اسلامی به دست توانای توده های محروم و زحمتکش سرنگون شود و اگر آزادیهای دموکراتیک در ایران برقرارشود. اگر کارگران و کمونیستها در ایران حاکم شوند همه ستمها و از جمله ستم ملی حل خواهند شد و ملتها برای ماندن یا نماندن در ایران رفراندوم برگزار خواهند کرد. شما جهت رفع ستم ملی در ایران صد تا اگر، اگر و شرط و شروط دارید. شما به ملتها توصیه میکنید که مبادا مبادا با کمک امپریالیستها و کشورهای همسایه از ایران جدا شوید ها.

شما از ملتها میخواهید در ایران بمانند و دست دست هم رژیم جنایتکار را سرنگون کنند و بعدا اگر خواستند می توانند جدا شوند یا با فارسها در ایران بمانند.

آقای جداری گرامی ملل ستمدیده ایران از تجربیاتشان درس میگیرند و درس گرفتند. ملتها میدانند که در ایران دولتها و رژیمهای دیکتاتوری یک به یک بدنبال هم می آیند و می روند ولی حاضر به رعایت و قبول حقوق ملی و انسانی ملل تحت ستم نمی شوند.
آقای جداری آلترناتیو شما برای ملتهای تحت ستم اصلا خوب نیست. ملل ستمدیده این آلترناتیوها و قولهای سر خرمن را زیاد تجربه کرده اند. شما مسئله ملی را کار بورژوازی میدانید و اعتقاد دارید که این مسئله ربطی به کارگر و زحمتکش ندارد. از اینرو برای از خود سلب مسئولیت کرده اید و از آلترناتیوهای فدرالیسم و آلترناتیو استقلال را حمایت نمی کنید و فقط به این بسنده میکنید که بهد از سرنگونی رژیم جنایتکار رفراندوم بگذارید. دوره شاه رفراندوم اجرا نشد. شاه رفت خمینی آمد باز رفراندوم نشد و بجایش باز سرکوب شدیم. بعد ار این رژیم جنایتکار رژیم جنایتکارتر دیگری خواهد آمد و رفراندوم برگزار نخواهد شد. آقای جداری تا کی ما ملتهای تحت ستم این دایره بسته را دور بزنیم؟
ملتهای تحت ستم دیگر طاقتشان به پایان رسیده است. آنها برای رفع ستم به هر کاری دست می زنند. آنها بر خلاف شما برای پایان دادن به ستم ملی و تشکیل دولت و کشور مستقل نه تنها به آذربایجان، ترکیه، امپریالیسم پناه میبرند بلکه حاضرند به جن، یزید و شیطان هم پناه ببرند.
ادامه دارد در کامنت بعدی