Skip to main content

جناب خادمی با پوزش ، انتقادی

جناب خادمی با پوزش ، انتقادی
Anonymous

جناب خادمی با پوزش ، انتقادی را به " تحلیل" شما عرض کنم : " متدلوژی حاکم بر تحلیل شما این است : بیان اخبار به صورت چسباندن به هم .
تحلیل شما در پهنه وسیعی که ذهن خود را درگیر ان کرده اید، هم متناقض است و هم بسیار سطحی . به عنوان مثال : میگویید که حمله آمریکا به عراق این فرجه را برای رژیم ایران پدید آورد که از سمت عراق سیاست صدور بنیاد گرایی را گسترش دهد .
میشه این را معنی کنید ؟ آیا این حرکت رژیم بر بستر یک استراتژی است یا صرفا یک تاکتیک منتزع است ؟
اگر استراتژی است ، چه ربطی به مولفه اصلی بقا رژیم ، یعنی به تقابل با مردم ایران را دارد ؟ اگر استراتژی بوده ، و ربطی هم به مولفه اصلی بقا رژیم در تقابل با مردم ایران دارد ، برکناری مالکی ، انهم با آنهمه افتضاح از جانب رژیم ، آیا اثر استراتژیک بر رژیم داشته ؟ اگر داشته ، کجا ؟

میگویید رژیم از جریان داعش سود خواهد برد. در یک بستره حرکت پدیده ، هم برکناری مالکی را دارید و ریزشی را گریبان رژیم را گرفته و از طرف دیگر میگویید رژیم سود خواهد برد ، تناقض را در جوهر حرکت متوجه میشوید ؟ یعنی پدیده در عین ریزش ، پتانسیل گسترش دارد !!!!!
میگویید چشمی بر اپوزسیون رژیم در تاثیرات منطقه ایی و داخلی ندارید و مردم باید بروند خودشان یک قهرمانی بپرورند . این دیگر خیلی خنده دار است .
آیا در برکناری مالکی ، شکست استراتژی رژیم در عراق ، شکست سیاست مماشات در زمینه عراق و هسته ایی ، اپوزسیون نقش نداشته ؟ هم رژیم و هم آمریکا و هم کاخ سفید میگویند نقش داشته . اسناد انهم در مذاکرات درونی بین آمریکا و مالکی موجود است .
مشکل ذهن شما این است که به یک متد در تحلیل نه آشناست و نه پایبند . ذهن را با اخبار حرکت میدهید و در همان سطح ، مسایل را به هم میچسبانید . عجب نیست که دست آخر ، محصول ان چیزی میشود که رژیم خیلی از ان بدش نمیاید : اینکه به اپوزسیون خارج از کشور چشمی ندارید . و مردم از داخل باید خود " قهرمان و رهبر " بسازند .