Skip to main content

این «ترک اوغلی» هم بسیار زحمت

این «ترک اوغلی» هم بسیار زحمت
آ. ائلیار

این «ترک اوغلی» هم بسیار زحمت کشیده و راه خیلی درست و سرراستی پیدا کرده برای همبستگی با سازمان اطلاعات ایران . توجه کنید به جمله ایکه نوشته است:
«اگرپاسداروبسیجی وحتی اطلاعاتی خواست بشماکمک کندبااحتیاط ازکمک آنهادوری نکنید».
جناب ترک اوغلی با همین اندرز که به دیگران میدهید حتماً محسنات دریافت کمکهای سازمان اطلاعات را دیده اید. لطف کنید کمی بیشتر- از آن محسنات -توضیح دهید که منظور تان خوب روشن شود. توضیح دهید که خوانندگان چطور میتوانند مثل شما از آن محسنات بهره مند شوند؟ از مثالها ، و تجارب شخصی خود کمی برای خوانندگان تعریف کنید. مثلاً آنها چطور کمک میکنند؟ وفرد هم چکار میتواند درمقابل انجام دهد؟لطفاً هر چه ممکن است واضح تر نمونه ها را شرح دهید که خوانندگان شیر فهم شوند. همه مثل شما تجربه دیده در این کارها نیستند. محبت کنید راهنمایی کنید.

در ضمن بر اساس راهنمایی که از شما در بالا نقل کردم پیشنهاد میکنم این نام ترک اوغلی برای شما چندان کافی و وافی نیست -برازنده است که آن را اندکی تغییر دهید. مثلاً بهتر است به «اطلاعات اوغلی» و مانند اینها عوض کنید.
به دلیل اینکه شما صاحب آگاهی های گرانبهایی هستید که به درد خوانندگان میخورد. حتماً روی این پیشنهادعمیقاً اندیشه کنید. و نقض نام خود را -البته به نظر بنده- رفع کنید خیلی بهتر است. ترک اوغلی چیزی نیست -بکنید اطلاعات اوغلی . که محسنات دارد و آهنگ زیبایی هم از تلفظ آن بگوش میرسد. نه؟

خوب روشن کنید که اگر خواننده ای خواست کمک بگیرد 1- چه کمکی میتواند دریافت کند ؟ 2- و خودش هم چکار میتواند انجام دهد؟
االبته همانطور که ملاحظه میکنید این عرصه - کاری تخصصی ست -و ما متاسفانه نمی توانیم به یاری خوانندگان بشتابیم. شما در این زمینه لطف کنید دوستان را راهنمایی نمایید.