Skip to main content

شما مشکل را می بینید اما تعصب

شما مشکل را می بینید اما تعصب
Anonymous

شما مشکل را می بینید اما تعصب تان شما را در یافتن راه حل گمراه میکند،شما اروپا را مثال می زنید که خسته از ملیت گرایی بفکر اتحاد هستند!
اولا این اتحادیه اقتصادی در پی حذف زبان و فرهنگی برای اتحاد نیست!با تمام اشکالاتی که به این اتحادیه است،یکی از شروط عضویت در این اتحادیه،اعطای ازادی ملی و زبانی و شهروندی به اقلیتهای قومی و مذهبی هستید!بهتر است سرنا را از سر گشادش ننوازید!گسترش اتحاد اورپا بر پایه اعطای ازادی قومی و زبانی یا حمایت از تنوع و تکثر است نه مبتنی بر نژادپرستی و پان گرایی و انکار،حذف و اسیمیله اقلیتهای قومی و زبانی!پانها و الترا ناسیونالیستها با اینکه به فکر رجوع به قبیله و تاریخ باستانی پرشکوه هشان هستند،اما دایما برای اینکه حقوق انسانی خلقهای تحت ستم را پایمال کنند از دهکده جهانی و اتحاد همه کشورها حرف میزنند!
اولا بخاطر ملیت گرایی فزاینده کشورهای سلطه گر،خلقهای تحت سلطه

واحد های ملی خود را تاسیس میکنند،و شما اگر به امار کشورهای سازمان ملل نگاه کنید،نمودار افزایش کشورها را نشان میدهد نه کاهش مورد ادعای شما را !
باز هم دوستانه عرض میکنم مجادله سیاسی بین مدافعان حقوق ملی و زبانی در ایران!پان ایرانیسم و نژادپرستی بدترین سلاحی است که به ان متوسل میشوید!این سلاح فقط شکافها را بیشتر میکند!لااقل که اتحادیه اروپا را اولگو قرار دادیدو بنفع خودتان تبلیغ میکنید!بهتر است که راه و روش انرا هم کمی بررسی کرده و بکار بگیرید.