Skip to main content

جناب ناصر کرمی، مسلما آقای

جناب ناصر کرمی، مسلما آقای
Anonymous

جناب ناصر کرمی، مسلما آقای توکلی و گردانندگان سایت می توانند از کار خود دفاع کنند و لطفا به من نتازید که وکیل مدافع کسی هستم. من از طرف آنها حرفی نمی زنم و بعنوان یکی از خوانندگان سایت این حق را دارم که نظر خودم را در مورد هر چیزی که در سایت نوشته می شود. بیان کنم.
با این مقدمه می پردازم به اعراض شما. من نمی دانم که شما در کامنت حذف شده تان چه چیزی نوشته اید که باعث حذف آن شده است ولی می دانم که خود شما در نوشته هایتان همیشه به مردم ترک تبار توهین می کنید. نگاهر به نوشته های خودتان بیندازید. اکثر آنها توهین به مردمان <ترک تبار> و <عرب تبار> است. اساسا اکثر نوشته های شما نه تنها توهین به این مردم بلکه توهین به انسانیت است. حالا جالب است که شما به توهین در یک مقاله اعتراض می کنید! من با نظرات آقای صوفی زاده موافق نیستم ولی به هر حال نظر ایشان این است. در مقاله ایشان نه مردمی را در یک جا

جمع کرده و نه جهنم برای آنها درست کرده است ولی شما آشکارا اعلام کرده اید که می خواهید <ترکتباران> را در یک جا جمع کنید و برای آنها جهنم درست کنید!!! آیا این توهین به بشریت نیست؟
جالب است که شما آقای صوفی زاده را ترک پرست نامیده اید!!! در صورتی که ایشان اصلا نه در این مقاله خود و نه در مقالات دیگرشان یک کلمه در دفاع از ترکان ننوشته است!
شما مقاله آقای صوفی زاده را <بی اساس> خوانده اید. خوب شاید هم اینطور باشد و مقاله ایشان بی اساس باشد، در اینصورت مقالات شما چه چیزی هستند؟
شما نوشته اید: <این دیگر چه منطق و تحلیلی است که مسئولین سایت از چنین نوشته هایی حتّی در حد اخلاقی از آن دفاع میکند>
کجا مسئولین سایت از مقاله آقای صوفی زاده دفاع کرده اند؟ لطفا یا به ما نشان دهید و یا اینکه حرف بی اساس نزنید.
همچنین نوشته اید: <سانسور کردن کامنت من، تأیید نوشته های بی اساس امثال آقای صوفی زاده است>
ما خوانندگان سایت بارها و بارها شاهد بوده ایم که پای مقالات شما اعتراض شده است که کامنتهایشان را سانسور کرده اند. مگر سانسور آن کامنتها به معنی تایید نوشته های شما از طرف مسولین سایت است؟ اگر اینطور فکر می کنید راه خطا رفته اید. من بارها شاهد بوده ام که بعضی از مسولین سایت با نوشته های شما به شدیدترین وجهی برخورد کرده اند و در عین حال کامنتهای توهین آمیز را هم حذف کرده اند. مسلما حذف کامنت توهین آمیز به معنی تایید نوشته شما نبوده است.
تجربه به من نشان داده است که در ایرانگلوبال <نظر> سانسور نمی شود حتی اگر صد در صد مخالف نظرات مسولین سایت باشد بلکه فقط و فقط توهین حذف می شود و این هم سانسور نیست.