Skip to main content

جناب Anonymous، داشتن هویت

جناب Anonymous، داشتن هویت
Anonymous

جناب Anonymous، داشتن هویت ملی <در عصری که خرد گلوبال یک روند فزاینده دارد> و <حفظ و حراصت هویت ملی هم که فرهنگ و موسیقی در زیر مجموعه آن است> به این معنی نیست که ما خودمان را از همه جدا کنیم و به دشمنی با آنها بپردازیم.
پلاتفرم اتحادیه اروپا را احتمالا هیچ کسی بجز شما نمی تواند بخواند چون کسی غیر از شما سواد خواندن و نوشتن ندارد. ولی فکر نمی کنم که در پلاتفرم اتحادیه اروپا آمده باشد که برای دفاع از هویت ملی خودتان را از دیگران جدا کنید و با دیگران بجنگید و به تنهایی عدالت اجتماعی و سعادت و تعالی را برقرار کنید و آنهم فقط برای خودتان.
من هم به زبان و فرهنگ آذربایجان علاقه زیادی دارم و می خواهم که حفظ شوند. من هم می خواهم که هر انسانی این امکان را داشته باشد که زبان مادری خودش را بیاموزد و به آن تحصیل کند. ولی این هیچ منافاتی با همزیستی مسالمت آمیز و زیر یک سقف با دیگران ندارد.
تصور می

می کنم فرق بین من و شما این است که شما فقط فرهنگ و هنر و ادبیات خودتان را دوست دارید و خواهان شکوفایی آن هستید و من همه فرهنگ ها و هنرها و ادبیات همه ملتها و ملیتها را دوست دارم و خواهان شکوفایی همه آنها هستم.
شاید از نظر شما این فقط یک رویا باشد. ولی من آرزو دارم که این رویای من یک روزی به واقعیت تبدیل شود و دیگران هم در این رویا با من شریک باشند.