Skip to main content

جناب منوچهر گرامی، ابتدا سلام

جناب منوچهر گرامی، ابتدا سلام
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

جناب منوچهر گرامی، ابتدا سلام شخص شخیص خودم و همینطور والده گرامیم و مادر بزرگ محبوبم را که در کنار بنده در کافی نت جهنم نشسته بپذیرید.
واقعا یاد آن دوران به خیر که من پای کامپیوتر خودم می نشستم و کامنتهای شماها را یک به یک و سطر به سطر می خواندم و هر کلمه آن را با قانون سایت مقایسه می کردم و قیچی ام را به کار می انداختم. چه روزهای خوشی بودند. اگرچه بعضی ها حسابی توی اعصابم می رفتند و گاهی وقتها آنقدر عصبانی می شدم که تصمیم معظم ام را می گرفتم که دیگر کامنتهای یک نفر خاص را اصلا نخوانم و منتشر نکنم زیرا به جای اعتراض متمدنانه، والده و دیگران مرا مورد الطاف خاص قرار می داد. البته این کار من همیشه مورد اعتراض بود که مثلا در این کامنتش که به والده و خواهرت لطف نفرموده است! ولی به هر حال می دانم که همیشه حق با من بود و فکر می کردم که حق همیشه با من خواهد بود

ولی اجل معلق فرصت نداد که حق همیشه با من باشد و مرا عازم این دیار کرد و حالا به جای کامپیوتر نازنین خودم، مجبورم از کافی نت جهنم برای شما مرقوم فرمایم.
به هر حال غرض از این مرقومه ام این است که این سایت قانون خودش را دارد و هر کسی پایش را از آن بیرون بگذارد با قیچی به ارث رسیده ازمن، یعنی مرحوم مغفور محترم مسؤل سابق کامنتها مواجه خواهد شد صد البته این قیچی را من دیگر نمی توانم به کار بگیرم و مسؤل فعلی کامنتها که احتمالا ایشان هم محترم است، آن را به کار می گیرد. البته بین من و مسؤل فعلی یک فرق جزئی وجود دارد و آن اینکه من مرحوم مغفور محترم برای این کار وقت کافی می گذاشتم و همانطور که فرمودم سطر به سطر را می خواندم و در مضامین آنها دقت می فرمودم ولی گویا مسؤل فعلی وقت کم می آورد و در بعضی موارد متعدده، کامنتها را به دقت نمی خواند و بعضا نخوانده آنها را منتشر می کند و یا به محض دیدن بعضی کلمات، آن کامنت نازنین را از دایره وجود خارج می کند.
البته من عاری از این عیوب بودم و بیشتر به مضامین کامنتها توجه می فرمودم.
در مورد کامنتی که شما مرقوم فرموده بودید، همانطوری که مطلع هستید من بی تقصیرم ولی از روی کنجکاوی و به دور از چشم مسؤل احتمالا محترم فعلی و جناب کیانوش، یواشکی سری به آن کامنت زدم و آن را مطالعه فرمودم.
به نظر می رسد که مسؤل احتمالا محترم فعلی کامنتها منظور شما را درست متوجه نشده اند. البته من هم در ابتدا کمی متعجب شدم که شما یک نفر آدم متشخص را که هویت محترم ایشان برای اینجانب نیز مشخص است و من شخصا به ایشان احترام می گذارم، به عامل وزارت اطلاعات بودن متهم کرده اید ولی وقتی دوباره آن را با تعمق خواندم، متوجه شدم که شما در حقیقت این اتهام را رد کرده اید و این دریافت صحیح از کامنت شما قدری مشکل است و هر کسی را توان آن نیست. البته چون شخص شخیص بنده در این کار خبره تشریف دارم توانستم متوجه آن بشوم.
به هر حال کاری است که شده و اشتباهی است که صورت گرفته است. البته باید اذعان کنم که کار بررسی کامنتها بسیار کار سختی است و گاها در آن اشتباهاتی صورت می گیرد. از این بگذریم که شخص شخیص بنده هیچوقت اشتباه نمی کردم.
توصیه من به شما این است که برای جلوگیری از این اشتباهات، کامنتهای خودتان را قدری با وضوح بیشتر بنویسید تا موجبات اینگونه سوءتفاهمات و اشتباهات کمتر شود و هم شما راضی باشید و هم مسؤل احتمالا محترم کامنتها.
به هر حال از آنجایی که مسؤل احتمالا محترم فعلی کامنتها هم لال تشریف دارند و هم دستشان چلاق است و نمی توانند تایپ کنند، من از جانب ایشان از شما معذرت خواهی می فرمایم. البته اگر خودم این خطا را مرتکب شده بودم (که نمی شدم)، هرگز این معذرت خواهی صورت نمی گرفت ولی از جانب دیگران می شود این کار را انجام داد مخصوصا وقتی دست ایشان که چلاق است، در این جهنم خوش آب و هوا به این جانب نمی رسد و فقط باید حرص بخورد!